Apple od 2022 roku oferuje części zamienne do iPhone'a i Maca, które użytkownicy końcowi mogą zamawiać bezpośrednio w sklepie samoobsługowym Apple . Sklep internetowy zapewnia również dostęp do narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia naprawy, które można kupić lub wypożyczyć w zależności od narzędzia. Podręczniki napraw i narzędzia diagnostyczne mają na celu dalsze uproszczenie napraw.
Program naprawczy został wreszcie rozszerzony o iPada Apple, począwszy od iPada Air z Apple M2 i nowszymi, obecnego iPada Pro z Apple M4, iPada mini z A17 Pro oraz iPada z Apple A16. Oczekuje się, że niektóre z najważniejszych komponentów, takich jak bateria, wyświetlacz, kamery i porty USB-C, będą dostępne w momencie premiery. Te części zamienne do iPada nie są obecnie dostępne w sklepie Self Service Repair Store, ale zgodnie z zapowiedziami rozszerzenie asortymentu nie powinno potrwać długo.
Jak pokazuje wideo iFixit teardown (osadzone poniżej), Apple wprowadził ulepszenia do nowszych modeli, takich jak iPad Pro z Apple M4, które sprawiają, że naprawy są nieco łatwiejsze. Nadal jednak konieczne jest oddzielenie wyświetlacza, który jest przyklejony do obudowy, od ramki, co może łatwo uszkodzić panel. Oprócz wysiłku i ryzyka uszkodzenia podzespołów, samoobsługowy sklep naprawczy Apple ma jedną poważną wadę: wysokie koszty. Podczas gdy ceny nowych części zamiennych do iPada nie są jeszcze znane, Apple czasami pobiera więcej za część zamienną do iPhone'a niż kosztowałaby naprawa w sklepie Apple