Notebookcheck Logo

Zachęty podatkowe dla pojazdów elektrycznych zwiększają ich popularność, ale ciągłe poleganie na pojazdach spalinowych i ograniczona infrastruktura ładowania hamują podekscytowanie

Hyundai Ioniq 5 wydaje się być popularnym pojazdem elektrycznym w USA, mimo że nie kwalifikuje się do zachęt podatkowych w ramach IRA Bidena. (Źródło zdjęcia: Hyundai)
Hyundai Ioniq 5 wydaje się być popularnym pojazdem elektrycznym w USA, mimo że nie kwalifikuje się do zachęt podatkowych w ramach IRA Bidena. (Źródło zdjęcia: Hyundai)
Badania wydają się sugerować, że chociaż federalne zachęty podatkowe dla pojazdów elektrycznych i niższe koszty posiadania przyciągają nabywców na rynek pojazdów elektrycznych, wielu właścicieli pojazdów elektrycznych kupuje tylko dodatkowy pojazd elektryczny zamiast zastępować pojazd spalinowy. Infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych jest nadal postrzegana jako główna bariera wejścia na rynek, pomimo rosnącej dostępności ładowarek i tendencji właścicieli do ładowania w domu.
E-Mobility Business

Amerykańskie federalne zachęty podatkowe https://www.notebookcheck.net/Federal-EV-and-battery-subsidies-may-cost-US-575-billion-more-than-budget-as-tax-credit-recipients-multiply.703698.0.html zostały wprowadzone, aby obniżyć koszty pojazdów elektrycznych i zwiększyć ich popularność, a także wzmocnić amerykański przemysł produkcji pojazdów elektrycznych przemysł produkcyjny. W wyniku obniżonego kosztu wejścia na rynek i ogólnego obniżenia kosztów eksploatacji pojazdów elektrycznych, nawet na bardziej wiejskich obszarach w stanach takich jak Teksas. Kupujący często powołują się na rosnące koszty tankowania przy przechodzeniu na pojazd elektryczny, zgodnie z Electrek.

Z drugiej strony, podczas gdy zachęty podatkowe dla pojazdów elektrycznych spełniły swój cel, jakim jest zwiększenie popularności pojazdów elektrycznych, to donosi także że aż 44% właścicieli pojazdów elektrycznych posiada co najmniej dwa inne pojazdy. Jeśli tak wielu właścicieli pojazdów elektrycznych inwestuje w pojazdy elektryczne jako trzeci lub czwarty samochód, można śmiało powiedzieć, że zachęty nie dotyczą większości populacji USA. Tylko około 22% obywateli USA posiada trzy lub więcej pojazdów.

Chociaż wydaje się, że więcej pojazdów elektrycznych trafia do zamożnych gospodarstw domowych, które posiadają również pojazdy z silnikiem spalinowym, zwiększona popularność pojazdów elektrycznych doprowadziła do zmniejszenia zużycia benzyny w USA. Ogólnie rzecz biorąc, zużycie benzyny spadło o 7% od 2017 r., co można również przypisać, przynajmniej częściowo, zwiększonej części siły roboczej pracującej z domu.

Utrzymująca się zależność nabywców pojazdów elektrycznych od tradycyjnych pojazdów spalinowych znajduje odzwierciedlenie w danych, które wskazują, że infrastruktura ładowania jest nadal dużym zmartwieniem dla potencjalnych właścicieli pojazdów elektrycznych, mimo że większość https://www.notebookcheck.net/Electric-vehicles-for-everyone-3-reasons-why-EVs-make-sense-more-than-ever-in-2023.709708.0.html ładowania pojazdów elektrycznych odbywa się w domu. Jednym z proponowanych rozwiązań mających na celu zmniejszenie zależności od paliw kopalnych i zwiększenie popularności pojazdów elektrycznych jest skierowanie ich do większej części populacji i zapewnienie zachęt do korzystania z pojazdów elektrycznych tylko kierowcom, którzy zastępują samochód benzynowy samochodem elektrycznym.

Innym rozwiązaniem byłoby skierowanie tych pojazdów elektrycznych do użytkowników komercyjnych i 10% kierowców, którzy wytwarzają najwięcej emisji - system, który wydaje się robić postępy w Vermont. Sugeruje się, że konwersja superużytkowników benzyny i firm oferujących wspólne przejazdy, takich jak Uber, na pojazdy elektryczne może przynieść lepsze korzyści w zakresie emisji. Wydaje się mało prawdopodobne, aby pojazdy elektryczne osiągnęły taki sam poziom przyjęcia, jak w niektórych krajach europejskich, dopóki wspólne wysiłki rządów i podmiotów prywatnych nie zaczną być ukierunkowane na bardziej zróżnicowanych odbiorców i użytkowników, którzy zużywają najwięcej benzyny.

Kup osłonę kabla do ładowania pojazdów elektrycznych Cable Shield na Amazon.

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 06 > Zachęty podatkowe dla pojazdów elektrycznych zwiększają ich popularność, ale ciągłe poleganie na pojazdach spalinowych i ograniczona infrastruktura ładowania hamują podekscytowanie
Julian van der Merwe, 2023-06- 6 (Update: 2023-06- 6)