Xiaomi jest firmą EV od mniej niż 2 lata i jak dotąd nie ma więcej niż 2 dyskretne modele samochodów, ale obecnie przewiduje się, że przyniesie zysk w tym przedsięwzięciu do końca 2025 roku.
Kamień milowy nastąpiłby po osiągnięciach, takich jak dostawy w setkach tysięcy sztuk setkach tysięcy do tej pory, mimo że nabywcy poszczególnych pojazdów kupowaliby od firmy, która do tej pory była odpowiedzialna tylko za smartfonyinteligentne gadżety domowe gadżety i urządzenia do noszenia.
W związku z tym podobno powtórzył plany wprowadzenia swoich pojazdów elektrycznych na nowy rynek w 2027 roku - jest to również ważny region, będący domem dla klasycznych marek, takich jak Volkswagen i Fiat.
Niemniej jednak SU7 może być po prostu mile widziany jako alternatywa dla Tesla Model Y w Europie.
Z drugiej strony, Xiaomi ma obecnie problemy z zapewnieniem zapasów dla swojego drugiego samochodu, modelu YU7nawet w swoich rodzimych Chinach, a nawet namawia fanów do rozważenia Tesli.
Xiaomi może mieć nadzieję na wystarczające zwiększenie produkcji przed wprowadzeniem swoich pojazdów elektrycznych na nowy rynek.