Xiaomi ma aktywny dział motoryzacyjny dopiero od kwietnia 2024 rokua mimo to twierdzi, że dostarczyło ponad 300 000 samochodów w ciągu ~15 miesięcy od premiery SU7.
Co ciekawe, firma szacuje, że czas potrzebny na dostarczenie ostatnich ~200,000 pojazdów jest mniej więcej taki sam, jak czas potrzebny na zgromadzenie pierwszych 100 000 (232 dni w przypadku pierwszego, w porównaniu do 230 w przypadku drugiego).
Xiaomi przypisuje ten sukces zdolności do rozbudowy pozostałej infrastruktury swojego biznesu samochodowego, aby dopasować ją do swoich mocy produkcyjnych, które podobno"eksplodowały", aby zaspokoić popyt na swoje samochody.
Co więcej, firma posiada obecnie tylko 2 modele: SU7 SU7 sedan i YU7 SUV.
Oba samochody mają wiele wariantów, z których najbardziej znanym jest prawdopodobnie SU7 Ultrapojazd "wyczynowy" tak konkurencyjny że można go teraz wybrać w Gran Turismo 7.
Tymczasem Xiaomi twierdzi, że przyjęło co najmniej 240 000 zamówień w przedsprzedaży na YU7.
Firma jest również powiązana z Wersją Ultra yU7, nie wspominając o nowym i większym większej wersji SUV-a.
Wszystkie samochody firmy były Pojazdy elektryczne do tej pory, chociaż podobno planuje rozszerzyć działalność na EREV wkrótce.
Wreszcie, wszystkie motoryzacyjne sukcesy Xiaomi koncentrują się do tej pory w Chinach, chociaż najwyraźniej firma planuje zająć Rynek europejski w najbliższej przyszłości.