Pomimo daty premiery Lost Soul Aside 29 sierpnia, praktyczne zapowiedzi były rzadkie. Ultizero Games opracowało tytuł PlayStation Studios jako integralną część Sony China Hero Project. Z dziwnym brakiem uwagi mediów, TwistedVoxel znalazł wczesne wrażenia, które budzą pewne obawy.
Plakat na oficjalnym subreddicie dla pierwszej gry na PS5 uzyskał wczesną kopię. Choć spotkał się ze sceptycyzmem, Liamkun11 dostarczył wystarczająco dużo zdjęć i filmów, by przekonać czytelników. W trybie graficznym liczba klatek na sekundę często spada znacznie poniżej 30 fps. Pojawia się zacinaniea grafika jest bardziej rozmyta niż oczekiwano.
Na szczęście akcja staje się znacznie płynniejsza w trybie wydajności, który celuje w 60 klatek na sekundę. Liamkun11 zauważa jednak, że jakość tekstur jest nierówna w obu ustawieniach. Ponadto ruch kamery i animacje chodzenia wydają się niezgrabne.
W miarę jak gracz spędzał więcej czasu z Lost Soul Aside, jego opinie stawały się coraz bardziej pozytywne. Co dziwne, wydajność wydawała się poprawiać po przejściu początkowych etapów. Walka jest również wysokim punktem, z płynnymi bitwami, które Liamkun11 nazywa "mniej powtarzalnymi niż Final Fantasy XVI."
Dlaczego Lost Soul Aside jest ważne dla Sony PlayStation
RPG akcji powstało w 2014 roku jako indywidualne przedsięwzięcie Yang Binga. Sony przyjęło jego wysiłeki stało się integralną częścią wysiłków firmy mających na celu zachęcenie chińskich deweloperów. Nawet biorąc pod uwagę jej znaczenie dla projektu China Hero Projectgracze mają wiele pytań w związku ze zbliżającą się datą premiery Lost Soul Aside.
To, czy wydłużony cykl rozwoju był wystarczająco długi, może stać się jasne dopiero po pojawieniu się recenzji Lost Soul Aside. Wydana przez PlayStation gra na PS5 zadebiutuje również na komputerach PC 29 sierpnia, wraz z opublikowaniem wymagań systemowych. Funkcje takie jak Skalowanie DLSS 4 i generowanie klatek mogą ustabilizować liczbę klatek na sekundę na komputerach stacjonarnych i laptopach.