Blizzard potwierdził, że World of Warcraft: Midnight zadebiutuje na całym świecie 2 marca 2026 r. jako drugi rozdział sagi Worldsoul. Gracze, którzy zakupią dowolną edycję rozszerzenia w przedsprzedaży, otrzymają wczesny dostęp do nowej funkcji mieszkań dla graczy od 2 grudnia 2025 r., za pośrednictwem aktualizacji prologu "Ostrzeżenie".
Osiedle pozwala graczom dołączyć do dzielnicy, zająć dom w Azeroth i dostosować wnętrza i elementy zewnętrzne za pomocą dekoracji zdobytych w zadaniach, profesjach, osiągnięciach lub zakupionych za walutę premium. W momencie premiery, style architektoniczne obejmują klasyczne motywy Orków, Ludzi, Krwawych Elfów i Nocnych Elfów, z zaawansowanym trybem edycji do obracania, skalowania i barwienia przedmiotów.
Oprócz budynków mieszkalnych, Midnight wprowadza rasę elfów z dżungli Haranir, nowy system nagród "Prey", który pozwala graczom polować (i być ściganym) w całym Azeroth, oraz zmodernizowane Silvermoon City zbudowane na obecnym silniku. Blizzard przeprowadza również gruntowną rewizję walki i dodatków, ograniczając wpływ modów interfejsu użytkownika na rozgrywkę, aby zmusić graczy do powrotu do projektowania spotkań i wskazówek wizualnych, a nie narzędzi innych firm.
Midnight następuje po The War Within jako część trzech rozszerzeń Worldsoul Saga i jest przedstawiany jako jeden z największych wstrząsów w WoW od lat - z długoletnimi fanami, którzy w końcu otrzymają system mieszkaniowy, o który prosili od wczesnych dni MMO.









