Pierwsza gra soulsopodobna chińskiego dewelopera Leenzee i wydawcy 505 Games, WUCHANG: Fallen Feathers, ukazała się 24 lipca 2025 roku i już zdobyła 131 518 jednoczesnych graczy na Steam, wyprzedzając uznane przez krytyków tytuły FromSoftware Dark Souls i Sekiro.
Pomimo tak oszałamiającego debiutu, gra otrzymała "przytłaczająco negatywne" recenzje na Steam. Spośród 27 086 recenzji, tylko 24,7% z nich jest pozytywnych. Powodem negatywnego odbioru są poważne problemy z optymalizacją związane z silnikiem Unreal Engine 5, pomimo obiecującej rozgrywki.
WUCHANG spotkał się jednak również z reakcją ze strony chińskich graczy, którzy stanowią znaczną część bazy użytkowników Steam, w związku z kwestią cenową, która obciążała ich stosunkowo więcej niż inne regiony. Co więcej, niektórzy nabywcy edycji standardowej otrzymali edycje deluxe, a kopie recenzenckie zostały wysłane wcześniej do chińskich streamerów, budując wrażenie niesprawiedliwego traktowania.
Poza kwestiami wydajności i cen, niektórzy chińscy gracze zwrócili uwagę na niespójności historyczne. Gra unika wzmianek o brutalnym powstaniu dynastii Qing pod przywództwem Mandżurów i zamiast tego wybiera cesarza z dynastii Ming jako głównego antagonistę, co wielu chińskich graczy Han uznało za obraźliwe.
Mimo to, WUCHANG uplasował się na 9. miejscu najczęściej granych i 14. najlepiej sprzedających się gier na Steamie w dniu premiery. Gra ma skromne wymagania systemowe, wymagając jedynie low-endowej karty graficznej Nvidia GTX 1060, co jest zmianą tempa w erze stale rosnących wymagań systemowych. Choć gra cierpi z powodu problemów z wydajnością, Lenzee i 505 Games szybko zajęli się Steam, obiecując naprawić problemy z wydajnością, błędy związane z nagrodami za zamówienia przedpremierowe i regionalne rozbieżności cenowe.
W dzisiejszych czasach nierzadko zdarza się, że premiery gier są nękane problemami, jak miało to miejsce w przypadku Cyberpunk 2077 firmy CD Projekt Red, która zdołała naprawić więzi ze społecznością graczy. Podobnie jest w przypadku WUCHANG: Fallen Feathers, gdyż przyszłość gry zależy od zdolności dewelopera do wprowadzenia poprawek optymalizacyjnych w celu uratowania jej reputacji.