Notebookcheck Logo

Użytkownicy smartwatcha Garmin Fenix 8 Pro zgłaszają nowy błąd związany z Bluetooth

Garmin Fenix 8 Pro (na zdjęciu) ma błąd związany z muzyką. (Źródło zdjęcia: Garmin)
Garmin Fenix 8 Pro (na zdjęciu) ma błąd związany z muzyką. (Źródło zdjęcia: Garmin)
Użytkownicy smartwatcha Garmin Fenix 8 Pro zgłaszają aktualny problem związany z dźwiękiem odtwarzanym przez słuchawki Bluetooth. Zgłoszony przez wielu klientów na forum marki, błąd może powodować awarię urządzenia do noszenia, gdy użytkownicy słuchają muzyki, audiobooka lub podcastu. Jeden z użytkowników sugeruje, że niedawna aktualizacja beta rozwiązuje ten problem, choć Garmin prosi klientów, których to dotyczy, o kontakt.
Wearable Software Smartwatch

Użytkownicy smartwatcha Smartwatcha Garmin Fenix 8 Pro zgłaszają problemy związane ze słuchawkami Bluetooth. Wydaje się, że istnieje kilka powiązanych problemów, które pojawiają się, gdy użytkownicy próbują słuchać muzyki, audiobooków lub podcastów za pośrednictwem urządzenia do noszenia. Problemy z połączeniem Bluetooth były również zgłaszane przez użytkowników Fenix 8 na początku tego roku.

W poście na forum Garmin https://forums.garmin.com/outdoor-recreation/outdoor-recreation/f/fenix-8-series/423270/fenix-8-pro-crash-during-music-listening/1984605#1984605niektórzy użytkownicy zgłosili, że ich zegarek Fenix 8 Pro zawiesza się, gdy próbują pominąć utwór, podczas gdy inni doświadczyli tego problemu bez naciskania jakichkolwiek przycisków. Problem wydaje się dotyczyć użytkowników korzystających z różnych słuchawek, w tym Shokz Open Move, Suunto Wing i Soundcore AeroFit Pro(obecnie 129,99 USD w Amazon). Użytkownicy doświadczyli problemu podczas korzystania z aplikacji Amazon Music, Deezer lub Spotify, z oprogramowaniem Fenix 8 Pro od 18.51 (stabilne) do 20.15 (beta).

W ostatnim komentarzu jeden z użytkowników wskazuje, że najnowsza aktualizacja beta dla Garmin Fenix 8 Pro, wersja 20.18, naprawiła ten problem. Nie zostało to jednak jeszcze oficjalnie potwierdzone przez firmę Garmin ani przez innego użytkownika. Nie wiadomo również, kiedy stabilna wersja oprogramowania 20.xx będzie dostępna dla wszystkich użytkowników tego smartwatcha.

W międzyczasie przedstawiciel Garmin "Garmin - SP" prosi użytkowników smartwatcha Fenix 8 Pro, którzy mają ten problem, o głosowanie w górę swojego komentarza w poście na forum https://forums.garmin.com/outdoor-recreation/outdoor-recreation/f/fenix-8-series/423270/fenix-8-pro-crash-during-music-listening/1984605#1984605. Następnie zespół Garmin skontaktuje się bezpośrednio z użytkownikami, aby zebrać więcej szczegółów. Zalecają również, aby użytkownicy spróbowali zsynchronizować swoje urządzenie do noszenia za pośrednictwem Garmin Express na swoim komputerze, aby upewnić się, że wszystkie dane są poprawnie zsynchronizowane z zegarkiem.

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 11 > Użytkownicy smartwatcha Garmin Fenix 8 Pro zgłaszają nowy błąd związany z Bluetooth
Polly Allcock, 2025-11- 3 (Update: 2025-11- 4)