Użytkownicy smartwatchów Garmin wyrażają swoją frustrację z powodu niedawnej niezapowiedzianej zmiany związanej z powiadomieniami ze smartfona Android. Problem pojawił się wraz z aplikacją Garmin Connect w wersji 5.18która pojawiła się w sklepie Google Play 8 października.
Wkrótce potem użytkownicy zaczęli zgłaszać zmiany w inteligentnych powiadomieniach na swoim smartwatchu na Garmin Forum. Zazwyczaj wszystkie powiadomienia wysyłane z telefonu Android do urządzenia do noszenia Garmin powodowały wibracje zegarka, o ile zegarek był skonfigurowany w ten sposób. Działoby się tak niezależnie od tego, czy smartfon był w trybie Nie przeszkadzać.
Jednak po wersji aplikacji 5.18 ustawienie trybu Nie przeszkadzać ze smartfona Android zostało automatycznie przeniesione na smartwatche Garmin. Wyjaśnia to, dlaczego niektórzy użytkownicy zgłaszali brak wibracji dla powiadomień na zegarku, mimo że nadal mogli wyświetlać wiadomości zgodnie z oczekiwaniami w centrum powiadomień. Wydaje się, że dotyczyło to wszystkich modeli, w tym popularnego vivoactive 6(obecnie 299,99 USD w Amazon).
Od tego czasu jeden z użytkowników udostępnił odpowiedź od zespołu wsparcia produktu Garmin (zrzut ekranu poniżej). W wiadomości przedstawiciel marki potwierdził problem i wskazał, że ta zmiana ustawienia Nie przeszkadzać zostanie odwrócona w nadchodzącej aktualizacji aplikacji Garmin Connect dla Android. Nie jest jednak jasne, kiedy ta wersja zostanie wydana.






