Disney widzi zielone światło, jeśli chodzi o streaming.
Rozrywkowy gigant planuje podnieść ceny swojej usługi streamingowej Disney+ (a także niektórych innych usług streamingowych) w ciągu najbliższych kilku tygodni. Oznacza to, że abonenci Disney+ będą płacić więcej za ten sam plan od 21 października.
Wzrost cen dotyczy również Hulu, ESPN i HBO Max, w tym poziomów z reklamami lub bez. Nowy podział cen wygląda następująco:
Usługa | Stara cena za miesiąc (USD) | Nowa cena za miesiąc (USD) |
---|---|---|
Disney+ (Reklamy) | $9.99 | $11.99 |
Disney+ (bez reklam) | $15.99 | $18.99 |
Disney+ i Hulu (reklamy) | $10.99 | $12.99 |
Disney+ i Hulu (bez reklam) | $19.99 | $19.99 |
Disney+ i Hulu i ESPN (reklamy) | $16.99 | $19.99 |
Disney+ (bez reklam) z Hulu i ESPN (reklamy) | $21.99 | $24.99 |
Disney+ i Hulu (bez reklam) z ESPN (reklamy) | $26.99 | $29.99 |
Disney+ i Hulu oraz HBO Max Basic (reklamy) | $16.99 | $19.99 |
Disney+ i Hulu oraz HBO Max Basic (bez reklam) | $29.99 | $32.99 |
Disney podniósł ceny tych usług zaledwie w zeszłym roku, w październiku 2024 roku. Mniej więcej w tym czasie Disney stracił około 700 000 subskrybentów, choć mogło to być również spowodowane zakończeniem udostępniania haseł w usłudze.
Chociaż te nowe ceny wydają się niewielkimi podwyżkami, sumują się one w ciągu roku. Subskrybenci będą płacić od 24 do 36 USD więcej rocznie w ramach nowego programu. Wyższe harmonogramy cenowe mocno uderzyły w branżę streamingową w ciągu ostatniego roku; Netflix podniósł swoje ceny w styczniu, podobnie jak Peacock w lipcu i Apple TV w sierpniu.
Być może nadszedł czas, aby w końcu zbudować własną bibliotekę multimediów, zamiast płacić za wypożyczanie programów i filmów co miesiąc.