Notebookcheck

Unreal Engine 4.22 z Real-Time Ray Tracing

Kolejne wydanie oprogramowania Unreal Engine będzie obsługiwać Ray Tracing.
Sylwester Cyba,

Firma Epic Games jest na etapie wypuszczenia na rynek kolejnego wydania oprogramowania Unreal Engine 4. Szykuje się duża zmiana, bo zostanie dodana obsługa Microsoft DXR (DirectX Raytracing) API umożliwiająca m.in. współpracę z kartami grafiki Nvidia RTX.

Unreal Engine w wersji 4.22.0 uzyskał także zmiany edytora (Editor Utility Widgets), optymalizacje indeksowania, usprawnienia w tworzeniu światów VR i obsługę Oculus Quest.

Tytułowe oprogramowanie, przygotowane dla twórców gier komputerowych, udostępniono na zasadzie wczesnego dostępu (early access). Na wydanie końcowe trzeba jeszcze zaczekać.

Źródło: OC3D

, , , , , ,
search relation.
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
 
#optional DFP tag ol_midmainframe2
#optional DFP tag ol_midmainframe3

» skomentuj na forum «

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2019 02 > Unreal Engine 4.22 z Real-Time Ray Tracing
Sylwester Cyba, 2019-02-13 (Update: 2019-02-13)