Szacuje się, że każdy z nich będzie kosztował 16 dolarów, a niektórzy wydawcy unikają tego wkłady Switch 2 o pojemności 64 GB. Wcześniejsze doniesienia sugerowały, że producenci opracowują bardziej przystępne cenowo nośniki fizyczne dla handhelda. Teraz kilka źródeł potwierdza, że plany te szybko postępują. Nowe opcje mogą jednak nie przekonać wielu studiów do porzucenia szeroko dyskutowanych kart Game-Key.
Jordan z Physical Paradise był jednym z pierwszych kont w mediach społecznościowych, które podzieliło się najnowszą plotką. Czy to gra? wkrótce dołączył komentarze na temat tego, jak może to wpłynąć na przyszłe gry na Switch 2. kartridże o pojemności 16 GB i 32 GB mogą być w drodze, aby pomieścić wiele tytułów z mniejszymi rozmiarami plików.
Czy konsumenci skorzystają na nowych kartridżach Switch 2?
Gracze ci podkreślają, że rozwój może nie być tak obiecujący, jak się początkowo wydaje. Jedną z kwestii jest to, że Specyfikacje Switch 2 może ograniczać prędkość odczytu z nośników fizycznych. Reżyser Final Fantasy, Naoki Hamaguchi wyjaśnił, że nawet jeśli rozmiar nie jest problemem, niektóre gry napotkają na obniżoną wydajność.
Nawet pomimo pewnych wad, nowe kartridże Switch 2 mogą być bardzo potrzebną, tańszą opcją. Niedawno studio stojące za R-TypeDimensions III ogłosiło, że side-scroller będzie dostarczany na karcie Game-Key. Pomimo sprzeciwu ze strony konserwatorów gier, alternatywa ta podniosłaby cenę tytułu o 15 euro.
Wyższe koszty przechowywania sprawiają, że karty Game-Key są bardziej atrakcyjne
Niestety, kolejnym czynnikiem, który należy wziąć pod uwagę, jest szybko rosnące zapotrzebowanie na pamięć i pamięć masową. Dzięki kart microSD Expressjapońscy nabywcy już zgłosili niedobory. Trend ten zagraża również 3D NAND flash używanej w grach Nintendo na Switch 2. W najlepszym przypadku mniejsze pojemności kartridży mogą jedynie zrównoważyć skutki finansowe.
Nie jest jasne, który producent mógłby produkować bardziej ekonomiczne nośniki. Wcześniej krążyły plotki, że Macronixktóry wcześniej produkował kartridże dla Nintendo, odkrył przełom. Mimo to, nowszy artykuł sugerował, że wysiłki te zostały opóźnione do co najmniej 2026 roku.
Na razie gracze będą nadal potrzebować połączenia internetowego w przypadku większości gier innych firm. Pomimo powiązań z Nintendo, nawet Pokémon Pokopia będzie korzystać z rozwiązania Game-Key Card.









