Arc Raiders był ogromnym sukcesemmimo że był dostępny tylko przez krótką chwilę podczas testów. Jest to nadchodząca strzelanka wydobywcza tworzona na silniku Unreal Engine 5 przez Embark Studios. Podczas gdy playtest miał ograniczone możliwości rozgrywki, datamina gry rzuciła nieco światła na nadchodzącą zawartość, w tym nowych bossów, czwartą mapę, dodatkowe tryby gry, umiejętności i wiele innych.
Opublikowane na subreddicie Arc Raiders przez CoUsT, informacje pochodzące z plików gry pokazują wzmianki o tym, nad czym pracują deweloperzy. Należy zauważyć, że żadna z tych informacji nie jest ostateczną zawartością i może już zostać usunięta, nigdy nie trafiając do pełnej wersji. Ponadto niektóre wartości mogą być nieprawidłowe lub źle zinterpretowane, więc proszę traktować je z przymrużeniem oka.
To powiedziawszy, odkryto nową mapę o nazwie "The Blue Gate" Znajduje się ona wśród pięciu potwierdzonych map o nazwach "PracticeRange", "BuriedCity", "Spaceport", "TheBlueGate" i "TheDam" Dla The Blue Gate nie ma punktów POI, co sugeruje, że jest ona obecnie w fazie rozwoju. W danych wspomniano również o kilku innych lokalizacjach, poza tymi już znanymi. Są one zatytułowane "DeathMatch", "CombatValidation", "MountainCompound" i "Onboarding" (samouczek).
Jeśli chodzi o nowych bossów i wrogów, w Arc Raiders pojawią się nazwy kodowe, umiejętności i statystyki HP dla nowych i istniejących wrogów. Są to: sól, wasabi, musztarda, koper włoski, pieprz i rzodkiewka. Salt to wróg z 20 tys. HP, podczas gdy Wasabi, uważany za królową, ma 35 tys. HP. Musztarda jest uważana za Króla z 60K HP, a reszta to mniejsi wrogowie.
Wspomniano również o "Pendulum System/Move", który ma być umiejętnością związaną z poruszaniem się lub nowym trybem gry. Mówiąc o trybach gry, dane pokazują "HarvesterHunt", "OutpostDefense (z falami Elite, LastStandOrbital)", "Reclaim", "Salvage" i "Siege (z Elite)" jako niektóre z trybów gry już obecnych lub nadchodzących w Arc Raiders.
Znacznie więcej informacji dotyczy umiejętności i zdolności postaci, łupów, pancerzy, ekwipunku, dźwięku, systemu pogodowego, a nawet kamery pierwszoosobowej. Jak wspomniano wcześniej, wszystkie te informacje należy traktować z przymrużeniem oka, ponieważ ostateczna wersja gry może nie zawierać wszystkiego, o czym wspomniano.