Nowe smartfony zdominowały dzisiejsze premiery produktów Huawei, niezależnie od tego, czy były to Mate 80flagowy model klasy podstawowej, czy też Mate 80 RS Ultimate Design na drugim końcu skali. Wśród tych czterech premier z serii Mate 80, Huawei zaprezentował również Mate X7 składanyjak również MatePad Edge aby rywalizować zarówno z iPad Pro 13 i Surface Pro 11 (obecnie 749 USD na Amazon).
Co więcej, firma odświeżyła swój ultra-premium smartwatch również na rodzimym rynku. Dla kontekstu, nowy Watch Ultimate Design pojawia się mniej więcej dwa miesiące po Watch Ultimate 2który łączył ceramiczną ramkę i tył z cyrkonową przednią obudową, szafirowym frontem i wodoszczelnością 150 m (20 ATM). Podczas gdy Watch Ultimate Design czerpie z wielu z tych cech konstrukcyjnych, dodaje 18-karatowe złoto, aby odróżnić go od Watch Ultimate 2.
U podstaw Watch Ultimate Design wydaje się zawierać ten sam 1,5-calowy wyświetlacz LTPO AMOLED. W rezultacie nowy smartwatch Huawei wyświetla obraz w rozdzielczości 466 x 466 pikseli z jasnością szczytową 3500 nitów, ale tylko z częstotliwością odświeżania 60 Hz. Tymczasem wewnętrzny chipset Huawei Kirin W80 ma pomóc w zapewnieniu do 11 dni pracy na baterii w trybie oszczędzania energii lub 3 dni z włączoną funkcją zawsze włączonego wyświetlacza. Huawei nie wyjaśnia jednak pojemności baterii.
Odkładając to na bok, nowy Watch Ultimate Design wykorzystuje łączność satelitarną LTE, UWB i BeiDou, a także pakiet zdrowotny zdolny do wykonywania EKG, monitorowania temperatury skóry i dostarczania przeglądu stanu zdrowia w ciągu około 60 sekund. Nowa edycja Extraordinary Master Purple Gold to potężny smartwatch o wadze około 80,9 g bez paska i rozmiarze koperty 48,3 mm. Nowy Watch Ultimate sprzedawany jest w Chinach w cenie 24 999 CNY (~ 3 529 USD) i nie wiadomo jeszcze, czy będzie dostępny na rynku międzynarodowym.








