Notebookcheck Logo

Reżyser Saints Row: Błędny krok Rockstar może zmienić GTA VI w katastrofę porównywalną z E.T. Atari.

Grafika przedstawiająca Raula Batistę, postać w GTA VI (źródło grafiki: Rockstar Games)
Grafika przedstawiająca Raula Batistę, postać w GTA VI (źródło grafiki: Rockstar Games)
Chris Stockman, dyrektor projektowy oryginalnego Saints Row, powiedział podcastowi FRVR, że Grand Theft Auto VI stoi w obliczu bezprecedensowych oczekiwań i ostrzegł, że poważna porażka przy premierze może być definiującą branżę katastrofą porównywalną z E.T. Atari.
Gaming Game Releases Launch Fail

Dyrektor projektowy oryginalnego Saints Row z 2006 roku , Chris Stockman, mówił niedawno w podcaście o Grand Theft Auto VI od Rockstar Games, w związku z niefortunnym opóźnieniem, przesuwając premierę gry do 19 listopada 2026 roku.

Chris mówił o twórcach gier z otwartym światem, którzy chcą przebić sukces Rockstar z serią Grand Theft Auto, wspominając, że jeśli GTA VI pojawi się i nie spełni standardów graczy, żadne studio nie zdoła przebić flagowego IP Rockstar.

Stockman wyciągnął tę analizę na podstawie swojego doświadczenia z wydaniem Saints Row jako alternatywy dla GTA, podczas gdy Rockstar był zajęty pracą nad swoim pierwszym wpisem w uniwersum HD, GTA IV. Saints Row przez lata stało się grą numer dwa w gatunku symulacji kryminalnych, wyrzeźbiając własną niszę dzięki przesadzonej, chaotycznej rozgrywce i narracji. Jednak niestety odbiegła zbyt daleko, co zaowocowało rebootem z 2022 roku, który został źle przyjęty przez fanów i zmagał się z trudnościami komercyjnymi.

Stockman wypowiedział się w podcaście FRVR i powiedział, że każdy nowoczesny tytuł z otwartym światem "musi mieć swoją własną tożsamość, musi mieć swoją własną rzecz, ale nie można powiedzieć:" Idę za GTA." Nie możesz. Już nie. To niemożliwe."

Wspomniał również o GTA Online, przypisując mu przekształcenie serii w "styl życia", a nie tylko grę wideo. Stockman omówił również studia, które chcą rzucić wyzwanie GTA VI, stwierdzając, że jest to możliwe tylko wtedy, gdy Rockstar popełni kolosalny błąd.

Stockman, opisując hipotetyczną katastrofalną premierę GTA VI, porównał ją do niesławnej klapy E.T. na Atari 2600 z 1982 roku i powiedział :

To będzie największa gra, prawdopodobnie wszech czasów i powiem tylko tyle. Jedynym sposobem, aby ktoś naprawdę dał im szansę na zdobycie pieniędzy, jest ogromny błąd. Jeśli wyjdzie i będzie okropny, broń Boże, branża, o mój Boże, prawda? To znowu E.T., ale gorszy ze względu na budżet. To będzie kompletna katastrofa. Nie spodziewam się tego, ale jeśli tak się stanie, o mój Panie.

Rockstar w zasadzie podniósł poprzeczkę i postawił wyższe oczekiwania z każdą odsłoną serii Grand Theft Auto, co spowodowało niezrównany szum wokół Grand Theft Auto VI ze strony społeczności graczy. Stawka dla serii jest najwyższa w historii w związku z licznymi opóźnieniami, ponieważ Rockstar zapewnia "poziom dopracowania, którego muszą Państwo oczekiwać"

Kup Saints Row na Amazon

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 11 > Reżyser Saints Row: Błędny krok Rockstar może zmienić GTA VI w katastrofę porównywalną z E.T. Atari.
Rahim Amir Noorali, 2025-11-10 (Update: 2025-11-10)