Notebookcheck Logo

Redditor twierdzi, że pracownicy Apple "zagazowali" go w związku ze skrzypiącymi zawiasami i problemami z podparciem dłoni w nowym MacBooku Pro M5 za 2000 USD

Apple14-calowy MacBook Pro M5 z ładowarką. Edytowano. (źródło obrazu: Notebookcheck)
Apple14-calowy MacBook Pro M5 z ładowarką. Edytowano. (źródło obrazu: Notebookcheck)
Kupujący MacBooka po raz pierwszy twierdzi, że pracownicy Apple odrzucili i "zagazowali" jego skargi dotyczące skrzypiących zawiasów i podpórek pod nadgarstki w nowym MacBooku Pro M5 za 2000 USD, pomimo dowodów wideo i wielokrotnych wizyt w sklepie w ramach AppleCare +.
Laptop / Notebook Apple Fail

Applenowy MacBook Pro M5 zadebiutował kilka tygodni temu, zbierając powszechne pochwały za lepszą wydajność, efektywność i żywotność baterii. Jednak pierwsze doświadczenia jednego z użytkowników Reddit z M5 MacBook Pro nie były do końca udane.

Użytkownik Reddit noss616z Australii, wydał około 2000 dolarów na 14-calowego MacBooka Pro M5 w pełnej specyfikacji. Po używaniu MacBooka M5 przez 15 dni, użytkownik zauważył skrzypienie zawiasów laptopa i obszaru podparcia dłoni. Skrzypienie to miało miejsce za każdym razem, gdy użytkownik zamykał lub otwierał MacBooka lub wywierał nacisk na obudowę.

Noss616 nagrał wideo MacBooka demonstrujące problem. Z subskrypcją AppleCare+ udał się do dwóch różnych sklepów Apple. Niestety, pracownicy obu sklepów odrzucili problem, twierdząc, że nie słyszą skrzypienia.

Pomimo bliższej inspekcji, pracownicy odrzucili skargę, upierając się, że nic nie jest nie na miejscu. Podczas drugiej wizyty klient opisał pracowników Apple jako "gazowanie" go, ponieważ jeden z pracowników Apple stwierdził, że hałas pochodzi z "metalowej obudowy MacBooka" i twierdził, że jest to całkowicie normalne.

Niekończący się cykl wymiany

Ten sam pracownik powiedział: "Nie zamierzamy go wymieniać, ponieważ nie chcemy tworzyć precedensu. Jeśli go wymienimy, a nowy będzie miał ten sam hałas, stanie się to po prostu niekończącym się cyklem wymiany"

Pod tym samym postem na Reddicie, były technik Genius Bar stwierdził, że skrzypienie było niefunkcjonalną kwestią kosmetyczną i nie będzie objęte gwarancją. Inny użytkownik Reddit powiedział, że zapewnił sobie wymianę M4 na miejscu po uporczywym kontaktowaniu się z kierownictwem sklepu w związku z podobną skargą.

Nie jest to odosobniony problem; MacBooki poprzedniej generacji były nękane podobnymi dźwiękami skrzypienia zawiasów, które często były rozwiązywane poprzez dokręcenie śrub wokół mechanizmu.

Niemniej jednak, takie problemy uderzają mocno, zwłaszcza po wydaniu prawie 2000 USD na nowego MacBooka M5 z miesięczną subskrypcją AppleCare+. To, czy to słabe skrzypienie uzasadnia całkowitą wymianę, pozostaje subiektywne, ale dla firmy dumnej ze swojego kunsztu i inżynierii przypomina użytkownikom, że nawet Apple ma problemy z kontrolą jakości, nawet jeśli od czasu do czasu decyduje się zignorować drobne kosmetyczne.

Wielu użytkowników pod postem na Reddicie zauważyło, że jeśli noss616 pozostanie wytrwały w kontaktach z Apple i eskaluje sprawę do wyższego kanału, może w końcu otrzymać zastępczego MacBooka Pro M5 od giganta technologicznego z Cupertino.

Proszę kupić Macbooka Pro 2025 Apple z chipem M5 na Amazon

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 11 > Redditor twierdzi, że pracownicy Apple "zagazowali" go w związku ze skrzypiącymi zawiasami i problemami z podparciem dłoni w nowym MacBooku Pro M5 za 2000 USD
Rahim Amir Noorali, 2025-11-24 (Update: 2025-11-24)