Gra Ready or Not osiągnęła rekord 13 milionów sprzedanych egzemplarzy na wszystkich platformach od czasu debiutu w ramach wczesnego dostępu na Steam w grudniu 2021 roku.
Spośród 13 milionów sprzedanych egzemplarzy, znaczna część, a konkretnie 3 miliony kopii, pochodziła z wersji konsolowych gry, osiągniętych w mniej niż dwa miesiące po premierze na PlayStation 5 i Xbox Series S|X. Void Interactive ogłosiło kamień milowy w postaci trzech milionów egzemplarzy na X.
Konsolowa wersjaReady or Not sprzedała się w liczbie miliona egzemplarzy w zaledwie cztery dni po tym, jak 15 lipca 2025 roku trafiła na konsole PS5 i Xbox. Pomimo sprzeciwu wobec gry z powodu cenzurowania niektórych sekwencji misji, aby spełnić wymagania ESRB, Ready or Not nadal zdołało ugruntować swoją pozycję jednej z najszybciej sprzedających się taktycznych strzelanek na konsolach.
Void Interactive świętowało to przełomowe osiągnięcie w komunikacie prasowym i szczegółowo opisało, jak gra wyrosła z niszowego taktycznego symulatora SWAT na wieloplatformowy hit z niesamowicie wciągającymi misjami o wysokiej stawce.
Jednak Void Interactive przeszedł przez wyboistą premierę z powodu gorących kontrowersji, które wybuchły w związku ze wspomnianą wcześniej cenzurą, aby zachować zgodność z ocenami treści na Xbox Series S|X i PS5. Cięcia te obejmowały możliwość rozczłonkowania wrogów po śmierci i pewne przypadki nagości, zmiany, które deweloper opisał jako stosunkowo niewielkie i nie wpływające na podstawową rozgrywkę Ready or Not w żadnym kształcie ani formie.
Fani zabrali się do Steam, aby zrecenzować grę, obniżając jej ocenę w ostatnich recenzjach do w większości negatywnej, ponieważ fani uznali te zmiany za niepotrzebną cenzurę. Inni gracze zauważyli, że po aktualizacji gra doczekała się lekkiego obniżenia jakości grafiki na PC, z doniesieniami o niskiej rozdzielczości tekstur w grze, nawet po tym, jak Void Interactive przyznał i wydał poprawkę błędu w sierpniowej łatce.
Firma Void Interactive zareagowała na te doniesienia i określiła je mianem "nieporozumień i dezinformacji" Na szczęście gra otrząsnęła się już po tym bombardowaniu recenzjami, a jej oceny wzrosły do w większości pozytywnych, podczas gdy mniejszość fanów gry pozostaje niezadowolona.
Pomimo wszystkich zawirowań, Ready or Not ugruntowało swoją pozycję z trzema milionami sprzedanych konsol i 13 milionami całkowitej sprzedaży, udowadniając, że jest jedną z najtrwalszych strzelanek taktycznych tej dekady.