Notebookcheck Logo

Ready or Not sprzedaje się w 3 milionach egzemplarzy na konsolach, zbliżając się do 13 milionów w całym cyklu sprzedaży

Baner informujący o 3 milionach sprzedanych egzemplarzy Ready or Not (źródło obrazu Void Interactive X)
Baner informujący o 3 milionach sprzedanych egzemplarzy Ready or Not (źródło obrazu Void Interactive X)
Void Interactive wystąpiło na X, aby ogłosić imponujący wynik 3 milionów sprzedanych egzemplarzy gry Ready or Not na platformach konsolowych.
Gaming Game Releases Console Desktop

Gra Ready or Not osiągnęła rekord 13 milionów sprzedanych egzemplarzy na wszystkich platformach od czasu debiutu w ramach wczesnego dostępu na Steam w grudniu 2021 roku.

Spośród 13 milionów sprzedanych egzemplarzy, znaczna część, a konkretnie 3 miliony kopii, pochodziła z wersji konsolowych gry, osiągniętych w mniej niż dwa miesiące po premierze na PlayStation 5 i Xbox Series S|X. Void Interactive ogłosiło kamień milowy w postaci trzech milionów egzemplarzy na X.

Konsolowa wersjaReady or Not sprzedała się w liczbie miliona egzemplarzy w zaledwie cztery dni po tym, jak 15 lipca 2025 roku trafiła na konsole PS5 i Xbox. Pomimo sprzeciwu wobec gry z powodu cenzurowania niektórych sekwencji misji, aby spełnić wymagania ESRB, Ready or Not nadal zdołało ugruntować swoją pozycję jednej z najszybciej sprzedających się taktycznych strzelanek na konsolach.

Void Interactive świętowało to przełomowe osiągnięcie w komunikacie prasowym i szczegółowo opisało, jak gra wyrosła z niszowego taktycznego symulatora SWAT na wieloplatformowy hit z niesamowicie wciągającymi misjami o wysokiej stawce.

Jednak Void Interactive przeszedł przez wyboistą premierę z powodu gorących kontrowersji, które wybuchły w związku ze wspomnianą wcześniej cenzurą, aby zachować zgodność z ocenami treści na Xbox Series S|X i PS5. Cięcia te obejmowały możliwość rozczłonkowania wrogów po śmierci i pewne przypadki nagości, zmiany, które deweloper opisał jako stosunkowo niewielkie i nie wpływające na podstawową rozgrywkę Ready or Not w żadnym kształcie ani formie.

Fani zabrali się do Steam, aby zrecenzować grę, obniżając jej ocenę w ostatnich recenzjach do w większości negatywnej, ponieważ fani uznali te zmiany za niepotrzebną cenzurę. Inni gracze zauważyli, że po aktualizacji gra doczekała się lekkiego obniżenia jakości grafiki na PC, z doniesieniami o niskiej rozdzielczości tekstur w grze, nawet po tym, jak Void Interactive przyznał i wydał poprawkę błędu w sierpniowej łatce.

Firma Void Interactive zareagowała na te doniesienia i określiła je mianem "nieporozumień i dezinformacji" Na szczęście gra otrząsnęła się już po tym bombardowaniu recenzjami, a jej oceny wzrosły do w większości pozytywnych, podczas gdy mniejszość fanów gry pozostaje niezadowolona.

Pomimo wszystkich zawirowań, Ready or Not ugruntowało swoją pozycję z trzema milionami sprzedanych konsol i 13 milionami całkowitej sprzedaży, udowadniając, że jest jedną z najtrwalszych strzelanek taktycznych tej dekady.

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 09 > Ready or Not sprzedaje się w 3 milionach egzemplarzy na konsolach, zbliżając się do 13 milionów w całym cyklu sprzedaży
Rahim Amir Noorali, 2025-09-10 (Update: 2025-09-10)