Casio właśnie wypuściło limitowaną edycję G-Shocka we współpracy z Google Play, w ramach kampanii Google Play Points. Model ten bazuje na uznanej serii DW-5600UE, o wymiarach obudowy 48,9 × 42,8 × 13,4 mm i wadze 52 gramów. Korzysta z baterii CR2016 o szacowanej żywotności pięciu lat i posiada standardowe funkcje G-Shock - wiele alarmów, stoper, 24-godzinny timer i pełny automatyczny kalendarz.
Zegarek posiada półprzezroczystą kopertę i pasek z żywicy, w przeciwieństwie do standardowych modeli DW-5600 w jednolitym kolorze. Przezroczysta konstrukcja odsłania strukturę i zapięcia, a ogólna konstrukcja pasuje do innych jednostek G-Shock pod względem wodoodporności (200 metrów) i odporności na wstrząsy.
Na tarczy znajduje się logo "Google Play" na górnej ramce i charakterystyczny pasek kolorów Google Play (niebieski, czerwony, żółty, zielony) na dolnej tarczy. pod wyświetlaczem umieszczono logo "Casio". Podświetlenie wyświetla dużą czerwoną ikonę trójkąta Google Play.
Opakowanie zawiera okrągły matowy srebrny pojemnik z nadrukiem "Google Play | BEAMS". Około 500 sztuk zostało wydanych na całym świecie. Standardowy DW-5600UE kosztuje około 100 USD, ale model kolaboracyjny jest już notowany na rynkach wtórnych (takich jak eBay) za 425 USD i więcej.
Nie dodano żadnych dodatkowych inteligentnych funkcji; urządzenie ma oryginalne funkcje cyfrowe i specyfikacje konstrukcyjne. To, a także fakt, że wydanie było ściśle ograniczone i dystrybuowane za pośrednictwem kampanii nagród, sugeruje, że premiera jest przeznaczona głównie dla kolekcjonerów i miłośników technologii.