Nowy eMTB Rotwild R.EX debiutuje z silnikiem DJI Avinox, niestandardową baterią 864 Wh i 2-calowym wyświetlaczem OLED

Rotwild oficjalnie zaprezentował R.EX, elektryczny rower górski nowej generacji elektryczny rower górski zbudowany wokół precyzyjnej inżynierii i konstrukcji skoncentrowanej na wydajności. Zaprezentowany dziś R.EX jest wyposażony w potężny silnik DJI Avinox M1 w połączeniu z własnym systemem akumulatorów Rotwild IPU Gen4.
R.EX opiera się na zmienionej ramie pochodzącej ze sprawdzonego w wyścigach Rotwild R.EXC, wykorzystując ręcznie wykonany Poly Dynamic Carbon z włóknami o wysokim module sprężystości. Podwyższona konstrukcja ramy mieści lekki akumulator IPU Gen4 o pojemności 864 Wh i silnik Avinox o momencie obrotowym 105 Nm, z momentem do 120 Nm dostępnym w trybie Boost. Waga całego systemu wynosi 3,580 g. Rower wykorzystuje konfigurację kół mullet (29" z przodu, 27,5" z tyłu), ze skokiem 160 mm z przodu i 150 mm z tyłu.
Kluczowe funkcje sprzętowe obejmują nową sztycę amortyzowaną Eightpins NGS3.0układ zawieszenia o średnio-wysokim skoku dla lepszej trakcji i równowagi zawieszenia, a także mocowania narzędzi wbudowane w spód górnej rury. R.EX obsługuje regulację geometrii za pomocą nowego zestawu słuchawkowego (+/- 0,5 °) i zmiennego zasięgu o +/- 5 mm.
System Avinox integruje 2-calowy wyświetlacz OLED, Bluetooth 5.1, ANT+ i LTE do aktualizacji OTA i nawigacji. Fuzja czujników i regulacja w czasie rzeczywistym pomagają silnikowi dostosować się do danych wejściowych rowerzysty, zapewniając płynniejsze i bardziej kontrolowane wrażenia. Wyświetlacz i pilot działają bez kabli, a silnik jest w pełni zamknięty w koncepcji projektowej roweru.
Ceny zaczynają się od 8 990 euro za model Core i wzrastają do 12 490 euro za edycję Ultra. Dostępne rozmiary to M, L i XL, z trzema poziomami wyposażenia: Core, Pro i Ultra.
Źródło(a)
Rotwild (za pośrednictwem komunikatu prasowego)