Notebookcheck Logo

Nowy eMTB Rotwild R.EX debiutuje z silnikiem DJI Avinox, niestandardową baterią 864 Wh i 2-calowym wyświetlaczem OLED

Rower elektryczny Rotwild R.EX (na zdjęciu) ma podwyższoną ramę, w której znajduje się lekki akumulator IPU Gen4 o pojemności 864 Wh i silnik Avinox o momencie obrotowym 105 Nm. (Źródło zdjęcia: Rotwild)
Rower elektryczny Rotwild R.EX (na zdjęciu) ma podwyższoną ramę, w której znajduje się lekki akumulator IPU Gen4 o pojemności 864 Wh i silnik Avinox o momencie obrotowym 105 Nm. (Źródło zdjęcia: Rotwild)
Nowy Rotwild R.EX łączy lekką ramę z włókna węglowego z silnikiem DJI Avinox M1 i niestandardową baterią 864 Wh. Zasadniczo jest to wysokowydajny, bogaty w funkcje eMTB dla wymagających rowerzystów trailowych.
E-Mobility Launch

Rotwild oficjalnie zaprezentował R.EX, elektryczny rower górski nowej generacji elektryczny rower górski zbudowany wokół precyzyjnej inżynierii i konstrukcji skoncentrowanej na wydajności. Zaprezentowany dziś R.EX jest wyposażony w potężny silnik DJI Avinox M1 w połączeniu z własnym systemem akumulatorów Rotwild IPU Gen4.

R.EX opiera się na zmienionej ramie pochodzącej ze sprawdzonego w wyścigach Rotwild R.EXC, wykorzystując ręcznie wykonany Poly Dynamic Carbon z włóknami o wysokim module sprężystości. Podwyższona konstrukcja ramy mieści lekki akumulator IPU Gen4 o pojemności 864 Wh i silnik Avinox o momencie obrotowym 105 Nm, z momentem do 120 Nm dostępnym w trybie Boost. Waga całego systemu wynosi 3,580 g. Rower wykorzystuje konfigurację kół mullet (29" z przodu, 27,5" z tyłu), ze skokiem 160 mm z przodu i 150 mm z tyłu.

Kluczowe funkcje sprzętowe obejmują nową sztycę amortyzowaną Eightpins NGS3.0układ zawieszenia o średnio-wysokim skoku dla lepszej trakcji i równowagi zawieszenia, a także mocowania narzędzi wbudowane w spód górnej rury. R.EX obsługuje regulację geometrii za pomocą nowego zestawu słuchawkowego (+/- 0,5 °) i zmiennego zasięgu o +/- 5 mm.

(Źródło zdjęcia: Rotwild)
(Źródło zdjęcia: Rotwild)
(Źródło zdjęcia: Rotwild)
(Źródło zdjęcia: Rotwild)

System Avinox integruje 2-calowy wyświetlacz OLED, Bluetooth 5.1, ANT+ i LTE do aktualizacji OTA i nawigacji. Fuzja czujników i regulacja w czasie rzeczywistym pomagają silnikowi dostosować się do danych wejściowych rowerzysty, zapewniając płynniejsze i bardziej kontrolowane wrażenia. Wyświetlacz i pilot działają bez kabli, a silnik jest w pełni zamknięty w koncepcji projektowej roweru.

Ceny zaczynają się od 8 990 euro za model Core i wzrastają do 12 490 euro za edycję Ultra. Dostępne rozmiary to M, L i XL, z trzema poziomami wyposażenia: Core, Pro i Ultra.

(Źródło zdjęcia: Rotwild)
(Źródło zdjęcia: Rotwild)
(Źródło zdjęcia: Rotwild)
(Źródło zdjęcia: Rotwild)

Źródło(a)

Rotwild (za pośrednictwem komunikatu prasowego)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 06 > Nowy eMTB Rotwild R.EX debiutuje z silnikiem DJI Avinox, niestandardową baterią 864 Wh i 2-calowym wyświetlaczem OLED
Anubhav Sharma, 2025-06-25 (Update: 2025-06-25)