Limitowana edycja zegarka Casio G-Shock DW-5600 została ujawniona w Japonii. Model ten celebruje 10. rocznicę powstania Mr. Brothers Cut Club, sieci barbershopów założonej w Tokio. Zegarek został wprowadzony na rynek podczas wydarzenia 25 kwietnia, kiedy to sprzedano 300 sztuk zegarka.
G-Shock DW-5600X został zaprojektowany we współpracy z artystą Kazem, z obudową z czarnej żywicy i białym wzorem pinstripe na czarnym pasku z żywicy. Logo Mr. Brothers Cut Club można znaleźć nad wyświetlaczem cyfrowym i na tylnej obudowie ze stali nierdzewnej. Motyw ten jest również widoczny na wyświetlaczu po uruchomieniu podświetlenia LED. Dodatkowo, niestandardowe opakowanie zostało zaprojektowane przez Motofumi "Poggy" Kogi i podobno jest inspirowane Brosh Pomade.
Podobnie jak inne zegarki z serii DW-5600, Casio G-Shock x Mr. Brothers Cut Club ma być modelem odpornym na wstrząsy, wodoodpornym do 20 ATM i działającym na wymiennej baterii przez około dwa lata. Funkcje powinny obejmować stoper 1/100 sekundy, minutnik, alarm i cogodzinne sygnały błyskowe.
Więcej egzemplarzy zegarka Mr. Brothers Cut Club × G-Shock DW-5600X będzie dostępnych 10 maja, w cenie 16 500 jenów (~ 114 USD) za sztukę. Oczekuje się, że zegarki będą sprzedawane w salonach fryzjerskich marki w Japonii. Chociaż firma ma również punkty sprzedaży w Los Angeles, nie wydaje się, aby zegarek został wprowadzony na rynek amerykański.