Lossless Scaling w wersji 3.1 doczekało się nowej aktualizacji, która określana jest jako główne wydanie narzędzia do skalowania i generowania klatek. Jedną z godnych uwagi nowości jest tryb wydajności, który oferuje nawet 2-krotną redukcję obciążenia GPU.
Oczywiście ten wzrost wydajności może mieć swoją cenę. Jak zauważa deweloper https://store.steampowered.com/news/app/993090/view/496072320947848078?l=englishw tym trybie może wystąpić nieznaczne obniżenie jakości obrazu, w zależności od ustawień i sprzętu systemu. I odwrotnie, w niektórych przypadkach może nastąpić poprawa pod względem wizualnym, co będzie wynikiem wyższej podstawowej liczby klatek na sekundę.
Poza wzrostem wydajności, najnowsza aktualizacja dla Lossless Scaling 3.1 obiecuje lepszą jakość obrazu w Trybie stałym i trybie adaptacyjnym. Zredukowane migotanie obiektów i mniejsze efekty zjawy są również jednymi z ulepszeń jakości w tej nowej wersji.
Co więcej, wprowadzono inteligentniejszy mechanizm wykrywania interfejsu, umożliwiający stabilne skalowanie menu i wyświetlaczy heads-up. Aktualizacja rozszerza również obsługę lokalizacji, dodając fiński, słowacki, Toki Pona, gruziński, grecki i norweski. To rozszerzenie wskazuje, że międzynarodowa publiczność narzędzia rośnie.
Dla tych, którzy to przegapili, w ostatniej dużej aktualizacjilossless Scaling dodano funkcję Adaptive Frame Generation (AFG). Funkcja ta pozwala utrzymać preferowaną liczbę klatek na sekundę w grach z miękkim i twardym ograniczeniem. Więcej informacji na temat skalowania i generowania klatek znajdą Państwo w załączonym poniżej materiale wideo.