Od lat Samsung sprzedaje lodówki z dużymi ekranami dotykowymi, takie jak Samsung Bespoke 29, który kosztuje ponad $3,000 w Best Buy. Wyświetlacz może być przydatny między innymi do wyświetlania prognozy pogody, kalendarza lub zdjęć rodzinnych. Jednak każdy, kto posiada taką lodówkę Samsung, może wkrótce zobaczyć reklamy na tym ekranie.
Właściciele niektórych lodówek Samsung zgłosili na Reddit że firma wprowadziła aktualizację do wybranych modeli, która wprowadza reklamy. W związku z tym Samsung potwierdził Android Authority że obecnie trwa test i reklamy pojawią się na tak zwanych inteligentnych lodówkach "Family Hub" w Stanach Zjednoczonych. Nie wiadomo jeszcze, czy i kiedy klienci z innych regionów zobaczą reklamy na wyświetlaczach swoich lodówek. Podczas tego testu reklamy są wyświetlane, gdy wyświetlacz nie jest aktywnie używany, z wyjątkiem sytuacji, gdy włączony jest "Tryb artystyczny", który wyświetla grafikę lub zdjęcia.
Poszczególne reklamy można usunąć, aby nie pojawiały się ponownie, ale nie jest możliwe całkowite wyłączenie reklam. Ponieważ Samsung umieszcza reklamy na tak dużych inteligentnych urządzeniach domowych po zakupie, zaleca się ostrożność przy zakupie produktów Samsung. W ofercie technologicznego giganta nie ma prawie żadnego urządzenia gospodarstwa domowego, które nie jest oferowane z dużym ekranem dotykowym, w tym pralek i piekarników.
Źródło(a)
Reddit | Samsung, przez Android Authority