Notebookcheck Logo

NIO ET7 jest pierwszym chińskim pojazdem elektrycznym, który zdobył prestiżową niemiecką nagrodę samochodową, a napędzany energią słoneczną Astral 0 otrzymał nagrodę za innowacyjność

ET7 zdobył pożądaną niemiecką nagrodę motoryzacyjną (zdjęcie: NIO)
ET7 zdobył pożądaną niemiecką nagrodę motoryzacyjną (zdjęcie: NIO)
Pojazdy elektryczne zamachnęły się, aby wygrać niektóre z najbardziej prestiżowych kategorii w najbardziej pożądanej nagrodzie motoryzacyjnej w Europie, Złotej Kierownicy niemieckiego magazynu Auto Bild. Chiński sedan NIO ET7 otrzymał nagrodę dla najlepszego samochodu luksusowego, natomiast napędzany energią słoneczną EV Lightyear 0 zwyciężył w kategorii najlepszej innowacji 2022.
E-Mobility

Podczas gdy NIO może strzelać do Tesla Model 2 lub Honda planuje przystępne EV z nową marką samochoduto jej obecne elektryczne sedany o wysokich osiągach, takie jak ET5 i ET7 są raczej pojazdami premium, a ich cena jest odpowiednia. To właśnie w połączonej klasie samochodów klasy średniej i luksusowej NIO ET7 stał się pierwszym chińskim samochodem elektrycznym, który zdobył najbardziej prestiżową nagrodę dla pojazdów w Europie - Złotą Kierownicę niemieckiego magazynu Auto Bild.

NIO wprowadziło na rynek europejski luksusowego sedana ET7, jego mniejsze rodzeństwo ET5 oraz SUV-a EL7, uruchamiając model subskrypcji, w ramach którego kierowcy otrzymują ET7 za 1 199 euro (1 193 dolary) miesięcznie. W cenie tej zawarte jest pełne ubezpieczenie, koszty serwisowania oraz wymiany opon. Sedan o mocy 650 KM przyspiesza od 0 do 62 mph w 3,8 sekundy, a jego bateria 75 kWh wystarcza na przejechanie 277 mil na jednym ładowaniu w teście WLTP (około 250 w szacunkach EPA).

Według Toma Drechslera, redaktora naczelnego Auto Bild, NIO ET7 "zaskoczył - i przekonał - praktycznie wszystkich członków jury Złotej Kierownicy". Nominowani są sugerowani przez publiczność, a następnie wybrane jury składające się z inżynierów, kierowców wyścigowych i różnych specjalistów motoryzacyjnych ogłosiło werdykt w sprawie NIO ET7:

Dobre fotele, delikatna haptyka, najwyższa ogólna wydajność, a NOMI jest niesamowity. Może zarówno sunąć bez wysiłku, jak i zapewniać wysokie osiągi dzięki niespodziewanie szerokiej gamie dostępnych trybów jazdy.

Oprócz sieci ładowarek, NIO buduje również stacje wymiany baterii w całej Europie, podobnie jak w Chinach, aby raz na zawsze pozbyć się lęku przed zasięgiem, ponieważ wymiana baterii trwa kilka minut.

Poza pierwszym chińskim samochodem elektrycznym, który znalazł się w zestawieniu nagród Auto Bild za rok 2022, było jeszcze jedno zwycięstwo EV, tym razem w kategorii najlepszej innowacji roku 2022. Zajął je napędzany energią słoneczną Astral 0 który zostanie uruchomiony w listopadzie i oferuje zdolności ładowania słonecznego paneli słonecznych na całym ciele, aby rozszerzyć swój zasięg baterii 60 kWh do whopping 620 mil na jednym ładowaniu, " woparciu o 50 km dojazdu do pracy w Amsterdamie w okresie letnim."

Pojazd rozpocznie wysyłkę do tych, którzy pre-ordered w tym miesiącu, ale, w cenie 250.000 € (~ $ 260,947) Astral 0, będzie tylko 946 samochodów zbudowanych i dostarczonych do wczesnych adoptujących, jak Astral planuje wykorzystać wpływy do opracowania bardziej przystępnych modeli samochodów elektrycznych zasilanych energią słoneczną.

Pobierz zestaw zdalnego uruchamiania Acura MDX na Amazon

Źródło(-a)

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2022 11 > NIO ET7 jest pierwszym chińskim pojazdem elektrycznym, który zdobył prestiżową niemiecką nagrodę samochodową, a napędzany energią słoneczną Astral 0 otrzymał nagrodę za innowacyjność
Daniel Zlatev, 2022-11-11 (Update: 2022-11-11)