Grupa zapalonych fanów ogłosiła nowy mod do gry Bully, który przenosi klasyczną grę Rockstar z 2006 roku z otwartym światem do sieci. Dedykowany tryb sieciowy obiecuje zestaw funkcji, umożliwiając"Tobie i Twoim znajomym granie w minigry, odgrywanie ról, rywalizację w wyścigach, walkę z postaciami niezależnymi i wiele więcej!"
Zapewni on również dostęp do dedykowanych serwerów online i systemu ekwipunku, który pozwoli graczom handlować w grze. Gracze będą mogli zarabiać pieniądze, wykonując różne cele i minigry, które będą mogli wydać na domy, pojazdy, broń i różne inne przedmioty.
Jest jednak pewien haczyk. Bully Online zostanie po raz pierwszy wydany we wczesnym dostępie w grudniu 2025 roku i będzie ograniczony do płatnych zwolenników moda Ko-Fi. Gracze wspierający projekt otrzymają specjalne zakulisowe funkcje, dostęp do Discorda, specjalny identyfikator, priorytet serwera i specjalny aparat cyfrowy w grze.
Według jednego z twórców, SWEGTA, wydanie"ma być zapowiedzią dla wszystkich, którzy tak długo czekali na wydanie tego moda! Oznacza to również, że prawie wszystko podlega nieuniknionym zmianom, dotyczy to również naszego API skryptowego. Chociaż obecna wersja nie jest w żaden sposób ukończona, powinna być wystarczająco stabilna, aby mogli się Państwo dobrze bawić. Niestabilna, ale mimo wszystko zabawna."
Reakcja społeczności
Reakcja społeczności była mieszana. Podczas gdy niektórzy są zadowoleni, inni słusznie zwrócili uwagę na historię Rockstara, w której usuwał fanowskie mody, takie jak Liberty City Preservation Project który miał na celu odtworzenie GTA 4 na silniku GTA 5.
Jak wskazuje komentarz na Reddicie w oficjalnym wątku Bully Online zauważa:"Wszystko jest fajne i przyjemne, dopóki Rockstar nie wyciągnie Nintendo i nie usunie tej gry, mimo że BARELY nie robią nic z ip Bully"
Kolejną bolącą kwestią jest początkowy paywall dla wczesnego dostępu.
Co ciekawe, niedawno ujawniono, że plany dotyczące Bully 2 zostały porzucone z powodu "problemów z przepustowością"




