Rynek handheldów do gier Android rozkwitł w ciągu ostatnich kilku lat. Głównie za sprawą firm Anbernic, Ayaneo i Retroid, na rynku pojawiły się takie urządzenia jak Ayn Odin2 (obecnie 399 USD na Amazon) nadal pozostaje go-to ze względu na trwały stosunek ceny do wydajności. Teraz wydaje się, że nowy pretendent przygotowuje się do wejścia na rynek o nazwie Mangmi.
Konkretnie, Mangmi stworzył Air X, który, miejmy nadzieję, powinien być skierowany na znacznie niższy punkt cenowy niż Odin 2 lub nowsze alternatywy, takie jak RG557, RG Slide i Pocket Ace lub Pocket S2. Aby to osiągnąć, Mangmi zbudowało Air X wokół Snapdragon 66211 nm chipsecie, który łączy cztery rdzenie procesora ARM Cortex-A73 i cztery Cortex-A53 z układem graficznym Adreno 610 GPU.
Choć ma już sześć lat, Snapdragon 662 działa mniej więcej tak dobrze jak inne podstawowe chipsety do gier, takie jak MediaTek Helio G85 i Unisoc T610. Sterowniki GPU Qualcomm mogą jednak w niektórych przypadkach pomóc zwiększyć wydajność na korzyść Snapdragona 662. Dla porównania, Mangmi Air X powinien być wyposażony w 4 GB pamięci RAM LPDDR4X, 64 GB pamięci flash eMMC i baterię o pojemności 5000 mAh, która obsługuje również ładowanie 15 W.
Co więcej, Air X będzie wyposażony w 5,5-calowy wyświetlacz IPS, który wyświetla obraz w rozdzielczości 1080p w proporcjach 16: 9 z jasnością szczytową 450 nitów. Co więcej, Mangmi zastosowało aktywne chłodzenie, aby zapobiec dławieniu termicznemu, a także 6-osiowy żyroskop, joysticki z efektem Halla i wyzwalacze z efektem Halla zapakowane w obudowę, która waży 286 g i mierzy około 203 x 87 x 17 mm. Ceny i dostępność pozostają na razie nieznane; więcej szczegółów można znaleźć pod adresem na stronie internetowej Mangmi.
Źródło(a)
Mangmi przez Retro Handhelds