Marin Bikes zaprezentował swój pierwszy w historii e-rower Lombard E na rynku europejskim. Marka wprowadziła dwa modele, Lombard E1 i Lombard E2. Pod względem wzornictwa nie ma różnicy między oboma modelami. Jednak pod względem specyfikacji ten drugi ma nieco lepsze funkcje niż pierwszy. Na przykład E1 jest wyposażony w Shimano GRX, podczas gdy E2 jest wyposażony w 12-biegowy elektroniczny układ napędowy Shimano GRX Di2 z możliwością bezprzewodowej zmiany biegów, co czyni go droższym niż E1.
Lombard E ma aluminiową ramę połączoną z pełnym karbonowym widelcemktóry zapewnia płynną i wygodną jazdę nawet w trudnym terenie, podała firma w komunikacie prasowym. Sercem Lombard E1 i E2 jest silnik Bosch SX Sprint w połączeniu ze zintegrowanym akumulatorem PowerTube 400 Wh BH Atom+ NX: New urban-focused e-bike launches with Bosch Performance Line PX motor and 145 km range. W chwili pisania tego tekstu nie ma żadnych szczegółów na temat jego maksymalnej prędkości, maksymalnego zasięgu i momentu obrotowego.
Wiemy natomiast, że oba modele mają szerokie opony w połączeniu z hydraulicznymi hamulcami Shimano GRX. Oprócz bezprzewodowej zmiany biegów Shimano, E2 jest również wyposażony w opuszczaną sztycę Trans X, która umożliwia rowerzyście regulację siodełka za naciśnięciem jednego przycisku. Niestety, w modelu E1 brakuje zarówno bezprzewodowej zmiany przełożeń, jak i opuszczanej sztycy. Co więcej, nie ma tu wyświetlacza LCD i elementów sterujących opartych na aplikacji.
Dostępny w biało-brązowej i szaro-niebieskiej dwukolorowej wersji kolorystycznej, Lombard E1 zaczyna się od 3 899 euro, podczas gdy Lombard 2 kosztuje 4 699 euro. Ponadto oba modele są dostępne w rozmiarach S, M, L i XL. Aby uzyskać więcej informacji, proszę odwiedzić Marin Bikes' oficjalna strona internetowa.
Źródło(a)
Informacja prasowa Marin Bikes






