Notebookcheck Logo

Lombard E: pierwszy w historii e-gravel Marin Bikes z silnikiem Bosch SX Sprint

Rower Marin Bikes Lombard E jest wyposażony w silnik Bosch SX Spring (źródło zdjęcia: Marin Bikes)
Rower Marin Bikes Lombard E jest wyposażony w silnik Bosch SX Spring (źródło zdjęcia: Marin Bikes)
Marin Bikes wprowadził na rynek swój pierwszy e-rower, Lombard E. Nowy e-rower firmy dostępny jest w dwóch wariantach, Lombard E1 i Lombard E2. Oba modele wyposażone są w silnik Bosch SX Spring, widelec z włókna węglowego, hamulce hydrauliczne Shimano GRX i zintegrowany akumulator PowerTube 400 Wh.
E-Mobility Launch

Marin Bikes zaprezentował swój pierwszy w historii e-rower Lombard E na rynku europejskim. Marka wprowadziła dwa modele, Lombard E1 i Lombard E2. Pod względem wzornictwa nie ma różnicy między oboma modelami. Jednak pod względem specyfikacji ten drugi ma nieco lepsze funkcje niż pierwszy. Na przykład E1 jest wyposażony w Shimano GRX, podczas gdy E2 jest wyposażony w 12-biegowy elektroniczny układ napędowy Shimano GRX Di2 z możliwością bezprzewodowej zmiany biegów, co czyni go droższym niż E1.

Lombard E ma aluminiową ramę połączoną z pełnym karbonowym widelcemktóry zapewnia płynną i wygodną jazdę nawet w trudnym terenie, podała firma w komunikacie prasowym. Sercem Lombard E1 i E2 jest silnik Bosch SX Sprint w połączeniu ze zintegrowanym akumulatorem PowerTube 400 Wh BH Atom+ NX: New urban-focused e-bike launches with Bosch Performance Line PX motor and 145 km range. W chwili pisania tego tekstu nie ma żadnych szczegółów na temat jego maksymalnej prędkości, maksymalnego zasięgu i momentu obrotowego.

Wiemy natomiast, że oba modele mają szerokie opony w połączeniu z hydraulicznymi hamulcami Shimano GRX. Oprócz bezprzewodowej zmiany biegów Shimano, E2 jest również wyposażony w opuszczaną sztycę Trans X, która umożliwia rowerzyście regulację siodełka za naciśnięciem jednego przycisku. Niestety, w modelu E1 brakuje zarówno bezprzewodowej zmiany przełożeń, jak i opuszczanej sztycy. Co więcej, nie ma tu wyświetlacza LCD i elementów sterujących opartych na aplikacji.

Dostępny w biało-brązowej i szaro-niebieskiej dwukolorowej wersji kolorystycznej, Lombard E1 zaczyna się od 3 899 euro, podczas gdy Lombard 2 kosztuje 4 699 euro. Ponadto oba modele są dostępne w rozmiarach S, M, L i XL. Aby uzyskać więcej informacji, proszę odwiedzić Marin Bikes' oficjalna strona internetowa.

Rower Marin Bikes Lombard E2 jest wyposażony w 12-biegowy elektroniczny napęd Shimano GRX Di2 (źródło zdjęcia: Marin Bikes)
Rower Marin Bikes Lombard E2 jest wyposażony w 12-biegowy elektroniczny napęd Shimano GRX Di2 (źródło zdjęcia: Marin Bikes)
Marin Bikes Lombard E jest dostarczany z aluminiową ramą (źródło zdjęcia: Marin Bikes)
Marin Bikes Lombard E jest dostarczany z aluminiową ramą (źródło zdjęcia: Marin Bikes)

Źródło(a)

Informacja prasowa Marin Bikes

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 11 > Lombard E: pierwszy w historii e-gravel Marin Bikes z silnikiem Bosch SX Sprint
Abhinav Fating, 2025-11- 2 (Update: 2025-11- 3)