Notebookcheck Logo

Kyocera ogłasza wyjście z rynku smartfonów konsumenckich

Duraforce Ultra. (Źródło: Kyocera)
Duraforce Ultra. (Źródło: Kyocera)
Kyocera to producent OEM, który oferuje klientom detalicznym wytrzymałe, czasami wzmocnione szafirem smartfony - a raczej tak było. Firma zdecydowała się zaprzestać sprzedaży konsumentom od maja 2023 r., odnotowując wielomilionową stratę w ostatnim raporcie finansowym. Jej urządzenia mogą być jednak nadal dostępne dla nabywców korporacyjnych.
5G Android Business Smartphone Gadget

Kyocera zyskała sławę w Internecie kilka lat temu dzięki swoim smartfonom Duraforce Ultra 5G i jego wyświetlaczowi z "szafirową tarczą", który był w stanie wytrzymać klasyczne JerryRigEverything "zarysowania na poziomie 6, z głębszymi rowkami na poziomie 7" w fazie testów wytrzymałości. Poza tym firma twierdzi, że działa w branży telefonów komórkowych, począwszy od rodzimej Japonii, od 1991 rokui wypuściła "pierwszy na świecie podręczny, bezprzewodowy kolorowy wideotelefon Apple finally fixes eavesdropping Group FaceTime bug via iOS 12.1.4 " w 1999 roku - nie wspominając o pierwszym na świecie podłączonym do siecilaptopie w 1983 roku.

OEM najwyraźniej nie był jednak w stanie przełożyć tych osiągnięć na znaczącą sprzedaż konsumenckich urządzeń mobilnych. Teraz rzeczywiście podąża za LG z tej przestrzeni, powołując się na brak "zbywalności", według prezesa firmy Hideo Tanimoto.

Kyocera podobno poniosła również stratę w wysokości 2,27 miliarda jenów (16,6 miliona USD) na początku 2023 roku. W związku z tym będzie sprzedawać swoją linię wytrzymałych Android smartfonów i telefonów z klapką klientom biznesowym, co oznacza, że użytkownicy tacy jak pracownicy pierwszej linii lub pracownicy budowlani mogą nadal mieć dostęp do urządzeń, do których są przyzwyczajeni w 2023 roku i później.

Kup DuraForce Ultra 5G na Amazon

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 05 > Kyocera ogłasza wyjście z rynku smartfonów konsumenckich
Deirdre O'Donnell, 2023-05-18 (Update: 2023-05-18)