Hopper to dość niekonwencjonalny e-rower niemieckiej firmy, który podobno wszedł już do masowej produkcji. Z punktu widzenia przepisów, pojazd ten powinien być klasyfikowany jako rower elektryczny w większości krajów. Rower nie może samodzielnie jechać szybciej niż około 4 mil na godzinę, więc rowerzyści muszą pedałować, aby osiągnąć wyższe prędkości.
Podczas pedałowania silnik jest aktywny, dopóki Hopper nie osiągnie prędkości około 16 mil na godzinę, a w większości krajów ten rower elektryczny nie powinien wymagać prawa jazdy, ubezpieczenia ani rejestracji. Ma również trzy koła, co powinno zapewnić dobrą stabilność.
Ponadto rower elektryczny posiada cyfrową zmianę biegów i bieg wsteczny. Ma 83,5 cala długości, waży aż 265 funtów i ma promień skrętu poniżej 6,5 stopy. Akumulator 1,400 Wh jest wymienny i podobno wystarcza na 37 mil na pełnym naładowaniu. Co więcej, bagażnik jest zamykany, a Hopper jest wyposażony w wyświetlacz, podczas gdy reflektor osiąga jasność do 160 luksów.
Oprócz pewnej ochrony przed deszczem, posiada również ogrzewanie przedniej szyby z pasywną wentylacją. Na pokładzie znajduje się hamulec postojowy i immobilizer zabezpieczony kodem PIN, a także blokada zapłonu. Hopper Mobility ogłosił, że współpracuje z Little John Bikes w celu wyprodukowania swojego najnowszego e-roweru. Wariant o nazwie "Passenger Hopper" może pomieścić dwie osoby dorosłe i jest wyceniony na 11 900 euro, podczas gdy "Cargo Hopper" ma oficjalną cenę 12 300 euro. Są to ceny niemieckie zawierające 19% podatku VAT.