GoPro zintensyfikowało swoją grę teaserową po premierze DJI Osmo 360 na początku tego tygodnia. W kontekście, obie firmy chcą być lepsze od Insta360, która zdominowała rynek kamer akcji 360 stopni w ostatnich latach dzięki urządzeniom takim jak Insta360 X5 (obecnie 549,99 USD na Amazon).
Z jednej strony, DJI starało się zmaksymalizować surową wydajność kamery, włączając w to 1/1,1-calowy sensor CMOS, który może rejestrować 360-stopniowy materiał filmowy w rozdzielczości do 120 MP i 8K/30 FPS. Proszę zobaczyć nasz artykuł o premierze Osmo 360 aby uzyskać szczegółowe spojrzenie na pierwszą 360-stopniową kamerę akcji DJI. Z drugiej strony, GoPro nie potwierdziło jeszcze, kiedy Max 2 będzie dostępny, ani co wniesie do stołu w stosunku do istniejącego Max (2025).
Zamiast tego, firma opublikowała krótki zwiastun na swoich kanałach społecznościowych, podkreślając potencjalną przewagę Max 2 nad Osmo 360. Mianowicie, Max 2 będzie obsługiwał wymienne soczewki w przypadku uszkodzenia jednej z nich. GoPro zauważa, że wystarczy tylko przekręcić nowy obiektyw na miejsce, zamiast używać zestawu narzędzi i wymagać kalibracji po instalacji.
Co więcej, GoPro najwyraźniej wyraziło zgodę, aby influencerzy zaczęli publikować posty na temat Max 2 w mediach społecznościowych. Do tej pory znaleźliśmy dwóch influencerów, którzy potwierdzili, że już testują Max 2. Osadzone powyżej zdjęcia wyraźnie pokazują Max 2, ale pokazują tę samą stronę urządzenia i używają podobnych akcesoriów. Wygląda więc na to, że GoPro jest kuratorem tego, co zostanie opublikowane na tym etapie, prawdopodobnie przed oficjalną premierą najpóźniej do końca miesiąca.