Notebookcheck Logo

Genki pod ostrzałem klientów z powodu zmieniających się warunków wysyłki i braków w komunikacji

Genki produkuje akcesoria i gadżety, a najbardziej znana jest z akcesoriów do konsoli Nintendo. Na zdjęciu - logo firmy. (Źródło zdjęcia: Genki)
Genki produkuje akcesoria i gadżety, a najbardziej znana jest z akcesoriów do konsoli Nintendo. Na zdjęciu - logo firmy. (Źródło zdjęcia: Genki)
Usługi wysyłkowe Genki zdenerwowały ostatnio wielu klientów. Wspierający twierdzą, że Genki's Moonbase pokazało "bezpłatną wysyłkę" przy kasie, a następnie dodało opłaty w wysokości 18-20 USD. Użytkownicy zgłaszali również opóźnienia, rzadkie aktualizacje i liczne przeszkody związane ze zwrotem pieniędzy.
Business Accessory

Genkiproducent sprzętu stojącego za stacją dokującą Moonbase USB-C, ma do czynienia z dość niezadowoloną publicznością w postaci wspierających i niedawnych klientów, którzy twierdzą, że obiecane warunki wysyłki zmieniły się po dokonaniu zakupu, a komunikacja była niespójna. W wielu wątkach na Reddicie (patrz linki w sekcji źródłowej poniżej), zwolennicy Moonbase podzielili się podsumowaniami swoich zobowiązań i paragonami, które wyraźnie wskazywały "Wysyłka: Bezpłatna" w momencie zakupu. Tygodnie lub miesiące później twierdzą oni, że zostali poproszeni przez menedżera ds. zobowiązań po zakończeniu kampanii o uiszczenie dodatkowych opłat za wysyłkę, zazwyczaj w wysokości 18-20 USD, pomimo braku jakichkolwiek zmian w ich zamówieniach.

Terminy dostaw również stały się punktem zapalnym. W czerwcu użytkownicy opublikowali wcześniejsze aktualizacje sugerujące, że wysyłki do USA rozpoczną się pod koniec maja, ale nie otrzymali żadnych powiadomień o śledzeniu przesyłek do połowy czerwca. Niektórzy później otrzymali śledzenie lub paczki bez wcześniejszego powiadomienia, podczas gdy inni twierdzili, że byli poza pętlą nawet po opłaceniu dodatkowej wysyłki. W e-mailu do działu wsparcia udostępnionym przez jednego z klientów opisano, że urządzenia "docierają do Stanów Zjednoczonych partiami", a magazyny "już rozpoczęły wysyłkę" i obiecano śledzenie, gdy zamówienia zostaną wysłane.

Niezadowolenie wykracza jednak poza kampanię crowdfundingową. W osobnym poście od kupującego, który zamówił akcesoria bezpośrednio w sklepie Genki w połowie czerwca, opisano wiele zmienionych okien wysyłkowych, w tym pod koniec lipca - ale nadal nie ma śledzenia ponad dwa miesiące później. Inne osoby opisywały trudności z uzyskaniem zwrotu pieniędzy lub pomocy gwarancyjnej, w tym jedna, która stwierdziła, że wielokrotne prośby o anulowanie pozostały bez odpowiedzi, dopóki spór PayPal nie zapewnił zwrotu pieniędzy. Inni zgłaszali miesięczne oczekiwanie na zwrot pieniędzy i rzekomą "ciszę radiową" w przypadku zgłoszeń wadliwych produktów.

Firma Genki została poproszona o komentarz.

Proszę kupićGenki Attack Vector Travel Cover for Switch 2 na Amazon.

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 08 > Genki pod ostrzałem klientów z powodu zmieniających się warunków wysyłki i braków w komunikacji
Anubhav Sharma, 2025-08-19 (Update: 2025-08-19)