Garmin naprawia błąd Garmin Messenger w nowej aktualizacji beta dla smartwatchy, ale obawy o wyczerpanie baterii pozostają

Firma Garmin przeniosła kilka swoich starszych smartwatchy na nową wersję oprogramowania. Podczas gdy Venu 3, Venu 3S i Vivoactive 5 (obecnie 199 USD na Amazon) zostały zastąpione nowszymi modelami, Garmin nadal dostarcza im aktualizacje co jakiś czas. Ostatecznie jednak częstotliwość, z jaką firma stosuje nowe łatki, spadła w ostatnich miesiącach.
Na przykład, Garmin nie wydał nowej stabilnej aktualizacji od września kiedy to wprowadził poprawki błędów związane z tętnem w wersji 16.05. Szybko zastąpiona przez v16.07, obie aktualizacje v16.xx zostały teraz zastąpione przez v17.01, które Garmin dystrybuuje w ramach swojego programu beta. Chociaż firma nie wskazała, kiedy wersje v17.xx osiągną status stabilny, ostatnie zachowanie sugeruje, że nowa stabilna aktualizacja nie jest zbyt odległa.
W międzyczasie Beta 17.01 ma zawierać trzy nadrzędne zmiany w stosunku do wersji 16.xx. W szczególności Garmin dołączył zaktualizowane tłumaczenia Garmin Connect Mobile, które osiągnęły teraz wersję 2.30. Ponadto, Beta 17.01 powinna naprawić problem parowania z aplikacją Garmin Messenger i osobny problem związany z ikoną EasyCard.
Co zaskakujące, Garmin nie odniósł się do ostatnich obaw dotyczących problemów z żywotnością baterii w Venu 3 i Vivoactive od czasu aktualizacji do oprogramowania v16.xx. Można pobrać wersję Beta 17.01 na smartwatch z serii Venu 3 lub Vivoactive 5, dotykając opcji "Sprawdź aktualizacje" po przejściu przez menu główne, ustawienia, system i aktualizację oprogramowania. Proszę zobaczyć post na forum Garmin aby uzyskać więcej informacji.




