SmartApe Tech to start-up, który twierdzi, że posiada technologię do leczenia samotności ("epidemii, którą ignorujemy", nawet przy dobrze ponad 17 000 wyników wyszukiwania w PubMed) wyniki wyszukiwania w PubMed, najwyraźniej) i że jest teraz gotowy na prime-time (lub przynajmniej crowdfunding).
"Pierwsza na świecie emocjonalna sztuczna inteligencja Urządzenie towarzyszące Urządzenie" wygląda bardzo podobnie do pionowej ładowarki Ładowarkę MagSafe - z tym wyjątkiem, że "podkładka ładująca" jest ekranem podobnym do smartfona, który ma wyświetlać sztucznego ludzkiego przyjaciela.
Można go wybrać z"biblioteki" wcześniej istniejących postaci - lub nawet wygenerować na podstawie zdjęcia i klipu głosowego"kogoś, kogo kochasz, za kim tęsknisz lub kogo podziwiasz", w tym dawno zmarłych celebrytów.
Nieuniknione nawiązania do Black Mirror nasilają się wraz z twierdzeniami, że "towarzysz" może następnie rozmawiać, współczuć lub pojednać się z użytkownikiem, z czasem zwiększając towarzyskość i znajomość (podobnie jak wiele wcześniej istniejących chatbotów).
Urządzenie Euvola integruje również czujniki zbliżeniowe w stylu iPhone'a i"uduchowione" głośniki (z oświetleniem ambientowym Oświetleniem LED), dzięki czemu może aktywować się automatycznie i być gotowy do rozmowy, gdy tylko użytkownik zbliży się do niego wystarczająco blisko.
Firma zapewnia, że Companion przetrwa całe życie, podobnie jak jego rosnąca pamięć - chociaż oferuje również pakiet Euvola Premium, który zapewnia, że wspomniana pamięć pozostanie"trwała i nieograniczona"... jak w innym odcinku Black Mirror.
Pomijając kwestie etyczne (i zdrowia psychicznego (i publicznego)) związane z zastosowaniem tej nowej"prawdziwej empatii Apple watchOS 26 arrives with AI workout buddy AI " (zwłaszcza, że Euvola również mocno wskazuje na potencjał swojego produktu w zakresie symulowanej intymności), start-up twierdzi również, że chroni prywatność użytkownika za pomocą środków takich jak"szyfrowanie end-to-end" i minimalne gromadzenie danych.
Euvola gra również na emocjach potencjalnych sponsorów, zachęcając ich do zakupu gadżetu w cenie "Super Early Bird" wynoszącej 199 USD (lub 100 USD mniej od planowanej ceny detalicznej), póki jeszcze mogą.