Notebookcheck Logo

EA Sports odwiedziło twórców treści i graczy, aby przetestować rzeczywiste opóźnienie wejścia do FC 26

Zrzut ekranu z trailera EA Sports FC 26 Źródło obrazu EA YouTube
Zrzut ekranu ze zwiastuna EA Sports FC 26 (źródło obrazu: EA YT)
Podejście to, choć czasochłonne, pokazuje, że zespół deweloperów zrobił wszystko, aby naprawić to, co jest prawdopodobnie dużym źródłem frustracji graczy w tytułach FC na przestrzeni lat.
Game Releases Gaming Console

W dość zaskakującym posunięciu, EA Sports odpowiedziało na powszechne obawy dotyczące opóźnień w nadchodzącej grze EA Sports FC 26, odwiedzając domy graczy, aby przetestować ich rzeczywiste połączenia internetowe.

Starszy producent Sam Rivera szczegółowo opisał, w wywiadzie dla IGNw wywiadzie dla IGN, zakres zaangażowania zespołu w rozwiązanie trwającego problemu opóźnień, który frustrował graczy Ultimate Team, którzy zauważyli ułamki sekund podczas wykonywania akcji w grze, takich jak podania lub strzały. Rivera stwierdził:

"Naprawdę musieliśmy zrozumieć źródło problemu. Współpracowaliśmy z profesjonalnymi graczami, zebraliśmy dane od graczy z całego świata, aby spróbować zrozumieć problem, ale nie chcieliśmy tylko słuchać opinii.

Chcieliśmy sami doświadczyć tego opóźnienia. Udaliśmy się więc do Europy, by spotkać się z profesjonalnymi graczami w studiach eSportowych. Spotkaliśmy się z twórcami treści w ich domach i wiele się nauczyliśmy"

Zespoły inżynierów z EA przetestowały konfiguracje graczy w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii i odkryły, że ponad 50% graczy EA FC korzystało z Wi-Fi przez Ethernet, co skutkowało utratą pakietów, jitterem i zwiększonym opóźnieniem. Rivera wyjaśnił dalej: "Jeśli grasz przez Wi-Fi, możesz mieć jitter i utratę pakietów, co może powodować bardzo opóźnione wrażenia"

Idealnym podejściem jest użycie kabla Ethernet i włączenie trybu gry w telewizorze w celu zmniejszenia opóźnienia, które może potencjalnie przyczynić się do opóźnienia wejściowego od 20 do 100 ms, jeśli nie zostanie poprawnie skonfigurowane. Problem nie był jednak ograniczony wyłącznie do kwestii sieciowych. Niektóre manewry w grze również przyczyniały się do problemu, jak wyjaśnił Rivera:

"Czasami żądamy w grze akcji, które są bardzo trudne do wykonania. Jeśli więc nadlatuje bardzo szybka piłka, a ja chcę wykonać długie podanie do tyłu, jest to bardzo trudne, a czasami nie ma do tego żadnych animacji. Jest to więc jak w prawdziwym życiu, bardzo trudne do wykonania. Trudno jest nam uchwycić te animacje"

Aby lepiej rozwiązać ten problem, EA Sports dodało wiele nowych animacji do FC 26. Według firmy, system animacji FC 26jest jednym z najbardziej skomplikowanych systemów, który musi rozwiązać każde żądanie, strzał i podanie w zależności od pozycji gracza i przeciwnika.

Opóźnienia wejścia nigdy nie można całkowicie wyeliminować z gry wideo, ale Rivera jest przekonany, że "zrobili bardzo dobry krok w FC 26, aby stworzyć bardziej responsywną grę"

EA Sports FC 26 zostało ogłoszone w lipcu 2025 roku, a ukaże się na całym świecie 26 września 2025 rokuna PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series S|X, Xbox One, Nintendo Switch, Nintendo Switch 2, PC i Amazon Luna.

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 08 > EA Sports odwiedziło twórców treści i graczy, aby przetestować rzeczywiste opóźnienie wejścia do FC 26
Rahim Amir Noorali, 2025-08- 6 (Update: 2025-08- 6)