Notebookcheck Logo

Deweloperzy twierdzą, że Resident Evil Requiem będzie pełną emocji "przejażdżką kolejką górską", która czerpie z poprzednich odsłon

Zrzut ekranu ze zwiastuna Resident Evil Requiem przedstawiający hotel Wrenwood (źródło obrazu: Resident Evil YT)
Zrzut ekranu ze zwiastuna Resident Evil Requiem przedstawiający hotel Wrenwood (źródło obrazu: Resident Evil YT)
Nadchodzący tytuł Resident Evil może być po prostu emocjonalną kolejką górską, jak twierdzą jego twórcy, którzy podczas wywiadu na Future Game Show udzielili wglądu w fabułę i proces rozwoju.
Game Releases Gaming

W niedawnym wywiadzie wideo dla the Future Game Showdeweloperzy Capcom zapowiedzieli nowy system horroru, który ma na celu zabawę emocjami graczy, odchodząc od tradycyjnego tempa gier z serii Resident Evil.

Przemawiając za pośrednictwem tłumacza, deweloperzy wyjaśnili, w jaki sposób nowy system zabierze graczy na emocjonalny rollercoaster, choć nie mogli zagłębić się w szczegóły systemu, o którym mowa, wspominając:

"Myślę, że odzwierciedlają one typowy projekt gry, który mamy dla serii, gdzie, wie pan, nie można utrzymać napięcia grozy na maksimum przez całą grę, ponieważ jest to dość wyczerpujące.

Musimy więc mieć ten rodzaj dynamicznej krzywej tempa, w której będziesz miał bardzo napiętą, przerażającą sekwencję, a następnie damy ci trochę uwolnienia lub katharsis z tego i pozwolimy ci zejść z tego z bardziej spokojną eksploracją lub ekscytującą walką, a następnie stopniowo wprowadzimy cię z powrotem w horrorową część krzywej.

Ponownie, jest to rodzaj standardowej praktyki dla Resident Evil. Różnica polega na tym, że tym razem mamy do czynienia z nowym systemem, o którym nie mogę jeszcze mówić. Ale proszę pomyśleć, że różnica między napięciem a uwolnieniem jest pewnego rodzaju długością fali, tak jakby to była ta krzywa.

I staje się to kompletną przejażdżką kolejką górską pomiędzy różnymi aspektami serii. Jestem bardzo podekscytowany, że ludzie w końcu zrozumieją, co mam przez to na myśli. Zdecydowanie będziemy bawić się Państwa emocjami"

Jak dotąd, dwa zwiastuny dały już fanom wgląd w głównego antagonistę gry, opisywanego jako najstraszniejszy w historii głównej serii. Jednak szczegóły nowego systemu pozostają w tajemnicy, a wczesne praktyczne wersje demonstracyjne Resident Evil Requiem potwierdzają twierdzenia Capcom, ale nadal utrzymują większość wrażeń z gry w tajemnicy. Do tej pory gracze demo zachwalali, że gra jest w podobnym duchu jak Resident Evil 7: Biohazard.

Dziewiąta główna odsłona serii Capcom ukaże się 27 lutego 2026 roku na wielu platformach, w tym Xbox Series S|X, PlayStation 5, PC i natywnym porcie Nintendo Switch 2.

Oczekiwanie na Resident Evil Requiem jest rekordowo wysokie, ponieważ gracze powracają do poprzednich głównych tytułów, przy czym Resident Evil 4 Remake odnotowuje średnią dzienną 5500 jednoczesnych graczy, Resident Evil 2 jest odtwarzany przez średnio 1500 graczy dziennie, a Resident Evil Villageodnotowuje zdrową średnią 1700 jednoczesnych graczy dziennie.

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 09 > Deweloperzy twierdzą, że Resident Evil Requiem będzie pełną emocji "przejażdżką kolejką górską", która czerpie z poprzednich odsłon
Rahim Amir Noorali, 2025-09-17 (Update: 2025-09-17)