DJI zmienia - w bardzo uproszczony i nie do końca poprawny prawnie sposób - prawa własności i użytkowania swoich dronów. Nie zmienia to możliwości sprzedaży produktu DJI na rynku wtórnym lub jego zakupu, ale konsumenci, którzy chcą kupić drona na rynku wtórnym, powinni być świadomi zmiany w procesie parowania. Od 19 czerwca 2025 r. tylko użytkownik, którego konto jest powiązane z danym dronem, będzie mógł ponownie go powiązać go ponownie. Może się to wydawać oczywiste, ale w praktyce może mieć bardzo istotne konsekwencje, ponieważ inne osoby nie będą już mogły przenieść drona na swoje nazwisko. Może to być szczególnie istotne przy zakupie używanego drona: Jeśli poprzedni użytkownik nie zdołał lub zaniedbał "odpiąć" lub sparować drona, wówczas użytkownicy nabyli po prostu drogi przycisk do papieru.
Nie jest całkowicie nierealne, że problemy mogą pojawić się również w zwykłej sprzedaży detalicznej. Mianowicie, jeśli klienci zdecydują się zwrócić drona bez uprzedniego sparowania go. Zmiana ta najprawdopodobniej nie ma na celu ograniczenia lub utrudnienia prywatnej odsprzedaży przez DJI, ale raczej jako formę ochrony przed kradzieżą. Oprócz praktycznie całej gamy dronów, dotyczy to również urządzeń DJI Inspire 3, Osmo Action, Osmo Pocket i Osmo Mobile.