Elektryczny sedan Leapmotor B01 jest już dostępny w przedsprzedaży, z ceną początkową 105 800 RMB (14 700 USD) i zasięgiem do 650 km (szacunki CLTC), ponieważ marka stara się podciąć ceny rywali.
B01 jest dostępny w pięciu wersjach wyposażenia. Pierwsze trzy wersje mogą przejechać 550 km między ładowaniami i kosztują 105 800 RMB, 115 800 RMB i 125 800 RMB. Najdroższe wersje zaczynają się od 125 800 RMB i 135 800 RMB, a ich zasięg wynosi 650 km.
Dla porównania, Xpeng Mona M03 zaczyna się od 129 800 RMB (18 040 USD) z zasięgiem 502 km.
Leapmotor twierdzi, że akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy (LFP) (56,2 kWh lub 67,1 kWh) może ładować się od 30 do 80 procent w 18 minut.
Jeśli chodzi o osiągi, B01 może być skonfigurowany jako model z jednym lub dwoma silnikami, o mocy wyjściowej do 292 kW. Najszybsza wersja może rozpędzić się z miejsca do 100 km/h w 6,4 sekundy.
Leapmotor ambitnie celuje w 40 000 miesięcznych sprzedaży modelu B01, który jest skierowany do podstawowego segmentu cenowego rynku. W maju 2025 r. producent samochodów dostarczył ponad 45 000 egzemplarzy, a w czerwcu łączna liczba dostaw przekroczyła 800 000. Leapmotor dąży do osiągnięcia ponad pół miliona dostaw do końca roku.
Leapmotor eksportuje samochody elektryczne do innych części świata. Chociaż spory celne mogą uniemożliwić jej sprzedaż w USA, firma jest obecna w Europie, gdzie oferuje SUV-a C10 i kompaktowy TO3.