Notebookcheck Logo

Checkpoint+: Pierwszy w historii elektryczny rower szutrowy Treka z silnikiem HPR60 i zasięgiem 80 km

Szutrowy e-rower Trek Checkpoint+ oferuje moc szczytową 350 W (źródło zdjęcia: Trek)
Szutrowy e-rower Trek Checkpoint+ oferuje moc szczytową 350 W (źródło zdjęcia: Trek)
Trek wprowadził na rynek model Checkpoint+, pierwszy e-rower firmy w gamie rowerów szutrowych. Nowy e-rower Treka jest wyposażony w najnowszy silnik TQ HPR60 i akumulator o pojemności 360 Wh, który oferuje prędkość maksymalną 45 km/h i zasięg 80,4 km na jednym ładowaniu. Dostępny w trzech wariantach, jest teraz w sprzedaży za pośrednictwem oficjalnej strony Treka.
E-Mobility Launch

Trek oficjalnie zaprezentował na całym świecie swój pierwszy w historii elektryczny rower szutrowy Checkpoint+. Nowy e-rower firmy oferuje nowy, wysokowydajny układ napędowy, elegancki i minimalistyczny design oraz solidną ramę. Dokładniej rzecz ujmując, Checkpoint+ posiada ramę z włókna węglowego OCLV, która jest tym samym materiałem, z którego wykonana jest rama rowerów Trek z serii 500.

Trek zastosował w Checkpoint+ najnowszy silnik HPR60 niemieckiego producenta TQ, który oferuje 350 W mocy szczytowej i 60 Nm momentu obrotowego. Mówiąc o prędkości, silnik oferuje maksymalną prędkość 28 mph (45 km/h) w USA. Niestety, e-rower nie ma opcji przepustnicy, ponieważ jest oferowany tylko ze wspomaganiem pedałowania. Nowy silnik HPR60 jest smuklejszy i lżejszy w porównaniu do silnika HPR50 w Trek Domane+ SLR.

Z drugiej strony, sercem nowego Checkpoint+ jest wewnętrzny akumulator o pojemności 360 Wh, który według marki oferuje 50 mil (80,4 km) zasięgu między ładowaniami. Dodatkowo, rowerzyści mogą również zwiększyć zasięg o 44% dzięki wzmacniaczowi zasięgu 160 Wh. Podobnie jak inne e-rowery Treka, ten również oferuje dziesiątki punktów montażowych dla bagażników, toreb, koszyków na bidon i błotników.

Trek wprowadził w sumie trzy warianty w linii Checkpoint+: SL 5, SL 6 AXS i wysokiej klasy SL 7 AXS, który jest wyposażony w przekładnię SRAM XO Eagle, koła z włókna węglowego i widelec amortyzowany RockShox Rudy 40 mm. Podczas gdy SL 5 i SL 6 są sparowane z widelcami z włókna węglowego i napędami SRAM GX AXS.

Trek Checkpoint+ SL 5, SL 6 AXS i wysokiej klasy SL 7 AXS są wycenione odpowiednio na 5 999 USD, 6 599 USD i 7 999 USD. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy odwiedzić oficjalną stronę produktu Trek Checkpoint+ https://www.trekbikes.com/in/en_IN/bikes/road-bikes/gravel-bikes/electric-gravel-bikes/checkpoint/f/F224-5/checkpoint+-sl-7-axs/58122/.

Szutrowy e-rower Trek Checkpoint+ jest dostępny w wariantach SL 5, SL 6 AXS i SL 7 AXS (źródło zdjęcia: Trek)
Szutrowy e-rower Trek Checkpoint+ jest dostępny w wariantach SL 5, SL 6 AXS i SL 7 AXS (źródło zdjęcia: Trek)

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 09 > Checkpoint+: Pierwszy w historii elektryczny rower szutrowy Treka z silnikiem HPR60 i zasięgiem 80 km
Abhinav Fating, 2025-09-23 (Update: 2025-09-23)