Beats by Dre ogłosiło wydanie nowej specjalnej edycji słuchawek Solo 4 zaprojektowanych we współpracy z gwiazdą K-popu Jennie. To już druga współpraca między globalną gwiazdą muzyki pop i Apple- własnością Beats, po jej kampanii dla Beats Solo Buds w 2024 roku.
Beats Solo 4 - Jennie Special Edition (jak się oficjalnie nazywają) mają odważne wykończenie w kolorze Ruby Red, odpinane czerwone kokardki, napisy "R" i "J" na pałąku oraz poduszki nauszne ozdobione motywami nawiązującymi do debiutanckiego solowego albumu piosenkarki, Ruby. Słuchawki będą również dostarczane z dopasowanym kolorystycznie czerwonym etui.
Podobnie jak w przypadku standardowego modelu, edycja Jennie oferuje do 50 godzin pracy na baterii, Spatial Audio z dynamicznym śledzeniem głowy, obsługę bezstratnego odtwarzania przez USB-C oraz kompatybilność zarówno z urządzeniami iOS, jak i Android. A ponieważ jest to tylko przeprojektowanie, nie spodziewamy się, że ten model będzie obsługiwał aktywną redukcję szumów. To powiedziawszy, słuchawki Jennie x Beats Solo 4 będą kosztować 199,99 USD w USA, czyli tyle samo, co standardowe Solo 4.
Nabywcy będą mogli kupić słuchawki 5 września na Apple.com i w wybranych sklepach Apple na całym świecie. Best Buy umieścił już słuchawki na swojej stronie internetowej, więc istnieje szansa, że w dniu premiery będą one dostępne również u innych sprzedawców detalicznych.
Źródło(a)
Beats by Dre, Beats by Dre na YouTube (link powyżej), Best Buy