Notebookcheck Logo

Bardziej rygorystyczne amerykańskie mandaty emisji samochodów dobrodziejstwo dla Tesli, jak związki zawodowe ostrzegają o botched pojazdów gazowych wycofania

Ford F-150 na wystawie w laboratorium NVFEL (zdjęcie: EPA)
Ford F-150 na wystawie w laboratorium NVFEL (zdjęcie: EPA)
Sprzedaż nowych pojazdów elektrycznych w USA powinna osiągnąć 2/3 całości do 2032 roku, zgodnie z nowym mandatem EPA dotyczącym emisji pojazdów. Rząd przygotowuje się do ogłoszenia w tym tygodniu nowych rygorystycznych przepisów dotyczących samochodów napędzanych gazem, aby pobudzić sprzedaż EV ponad dziesięciokrotnie w porównaniu z obecnym poziomem.
E-Mobility

Szef Agencji Ochrony Środowiska prezydenta Bidena - Michael S. Regan - ogłosi podobno najsurowsze regulacje rządu USA dotyczące emisji spalin samochodowych w tę środę. EPA przewiduje tak drastyczne ograniczenie emisji z rury wydechowej, że zmusi producentów samochodów do przyspieszenia przejścia na pojazdy elektryczne. Mandat będzie dążył do zapewnienia, że dwie trzecie nowych samochodów sprzedawanych w 2032 roku, kiedy wygasną rządowe kredyty podatkowe IRA, będą pojazdami elektrycznymi.

Biorąc pod uwagę, że mniej niż 6% samochodów sprzedanych w USA w zeszłym roku było zasilanych bateriami, nowa norma emisji spalin ma na celu dziesięciokrotne zwiększenie ich udziału w rynku w mniej niż dekadę. Podczas gdy nowe mandaty EPA będzie dobrodziejstwem dla Tesli i kilku innych graczy all-elektrycznych, takich jak Rivian, związki zawodowe w starszych producentów samochodów są zaniepokojeni potencjalną utratą miejsc pracy, jeśli rząd nie zrobić przejście prawo.

To dlatego EPA dała nieco bezprecedensowy dostęp do swoich laboratoriów i procedur testowania EV. Prowadzi tam różne badania pojazdów elektrycznych, aby zrównoważyć normy emisji z tym, co baterie EV mogą zrobić teraz, a co będzie możliwe w najbliższej przyszłości. Najwyraźniej jeszcze niewydane pojazdy elektryczne od Tesli i innych zostały poddane testom tortur, takich jak praca w upale lub mroźnych temperaturach, a także uruchomienie ich aż do śmierci baterii, aby określić rzeczywisty zasięg.

Według dyrektora Narodowego Laboratorium Paliw i Emisji Pojazdów, Davida Haugena, wyniki testów utwierdziły EPA w przekonaniu, że producenci samochodów są w stanie to osiągnąć:

Obserwacja tych technologii daje nam dużo pewności, że może się to udać. To rozporządzenie pomoże wszystkim producentom samochodów poruszać się w najszybszym możliwym tempie, tak abyśmy mogli zająć się zmianami klimatycznymi z taką pilnością, na jaką zasługują.

Montaż samochodów elektrycznych, jednak wymaga około połowy siły roboczej potrzebne do tych z silnikami zasilanymi gazem i niezliczonych małych części ruchomych. Według szacunków związków zawodowych przemysłu motoryzacyjnego, ponad 150 000 ich członków może stać się zbędnych z powodu szybkiego przejścia na elektryfikację pojazdów.

Rząd zajmuje się tą kwestią poprzez dotacje w wysokości do 7 500 USD za nowy samochód elektryczny montowany w USA lub 35 centów za kWh pojemności baterii made-in-America. Nowe fabryki samochodów elektrycznych i baterii powstają jednak głównie na Południu, właśnie ze względu na tamtejsze łagodne przepisy związkowe.

Według Debbie Dingell z Michigan, która pełniła również funkcję kierowniczą w General Motors, znalezienie równowagi będzie trudne, ale w końcu musi nastąpić:

Odbyłam prawdziwe rozmowy z prezydentem i on rzeczywiście rozumie, czego boją się ci pracownicy. Musimy się upewnić, że istnieją podstawy polityczne, które pozwolą nam osiągnąć coś takiego, bez krzywdzenia ludzi... Stawka jest zbyt wysoka, by nie zrobić tego dobrze. Ale to bardzo trudna równowaga.

Pobierz 48A Tesla Wall Connector z 24" kablem na Amazon

Źródło(-a)

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 04 > Bardziej rygorystyczne amerykańskie mandaty emisji samochodów dobrodziejstwo dla Tesli, jak związki zawodowe ostrzegają o botched pojazdów gazowych wycofania
Daniel Zlatev, 2023-04-10 (Update: 2023-04-10)