Notebookcheck Logo

Tesla otwiera swoje Superchargery V4 dla innych właścicieli EV, którzy chwalą sobie komfort parkowania na długim kablu

Dłuższy kabel V4 pozwala na łatwiejsze ładowanie (obraz: Esther Kokkelmans/Twitter)
Dłuższy kabel V4 pozwala na łatwiejsze ładowanie (obraz: Esther Kokkelmans/Twitter)
'Czasami rozmiar ma znaczenie', powiedziała Tesla ogłaszając, że nowe kable Supercharger V4 są "dłuższe, aby każdy mógł się łatwo podłączyć" Pierwsza stacja Supercharger V4 next-gen Tesli jest teraz otwarta dla wszystkich marek i modeli pojazdów elektrycznych, aby perorować po nieco wyższej cenie niż właściciele samochodów Tesla.
E-Mobility

Tesla niedawno odsłoniła swoją pierwszą stację ładowania zaludnioną swoją kolejną generacją kramów V4design. Przynajmniej na zewnątrz, jeśli nie w specyfikacji, ponieważ ładowarki są nadal z 250 kW mocy maksymalnej. Pale są wysokie, smukłe i, co chyba najważniejsze, z kablami biegnącymi po zewnętrznej krawędzi, a nie zagnieżdżonymi w wewnętrznym łuku, jak na obecnych stacjach Supercharger.

Dzięki temu pojazdy elektryczne inne niż Tesla mogą podjechać przodem lub tyłem i ułatwia to ich ładowanie bez parkowania po przekątnej. Inne EV mają rozmieszczenie portów inne niż to, co Tesla instaluje w swoich samochodach, a parkowanie ich w sposób odpowiedni dla zasięgu obecnych kabli palowych może być wyzwaniem, co otwarcie sieci Supercharger Tesli w USA niedawno pokazało.

Wydaje się, że Tesla wykonała te nowe stacje V4 właśnie z wizją ułatwienia ładowania wszystkich pojazdów elektrycznych, ponieważ właśnie otworzyła je dla ogółu społeczeństwa EV. Nie tylko to, ale Tesla potwierdza również to pojęcie udostępniania za pomocą zwrotów takich jak "czasami rozmiar ma znaczenie", ponieważ "uczyniła kabel dłuższym, aby każdy mógł łatwo się podłączyć."

Pierwsze stosy stacji Supercharger V4 firmy Tesla znajdują się w pobliżu autostrady do Amsterdamu, ruchliwej lokalizacji w narodzie z najgęstszą siecią ładowania EV w Europie. Łatwiejszy dostęp do ładowania na stosach V4 ze znacznie dłuższymi kablami pozostaje do szerokiego przetestowania przez lokalnych właścicieli EV. Jednak pierwsze niepotwierdzone dowody od osób, które już ładowały tam swoje pojazdy inne niż Tesla, pokazują, że nowa konstrukcja V4 z dłuższym kablem jest rzeczywiście bardziej ergonomiczna i pozbywa się obaw związanych z przeszkodami parkingowymi.

Pobierz 48A Tesla Wall Connector z 24" kablem na Amazon

Źródło(-a)

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 04 > Tesla otwiera swoje Superchargery V4 dla innych właścicieli EV, którzy chwalą sobie komfort parkowania na długim kablu
Daniel Zlatev, 2023-04- 9 (Update: 2023-04- 9)