Notebookcheck Logo

Tesla Model 3 Highland facelift doprowadzony do granic możliwości na jednym z najtrudniejszych torów wyścigowych na świecie

Biały podstawowy model RWD Tesli Model 3 Project Highland został przetestowany na torze Nürburgring Norschleife (Zdjęcie: Misha Charoudin)
Biały podstawowy model RWD Tesli Model 3 Project Highland został przetestowany na torze Nürburgring Norschleife (Zdjęcie: Misha Charoudin)
Niedawno opublikowany na YouTube film z jazdy testowej pokazuje, że hamulce, opony i zawieszenie Tesli Model 3 Highland nie nadają się do bardzo wymagającego Nordschleife w Niemczech. Z drugiej strony, nowa bateria LFP elektrycznego sedana jest chwalona za zrównoważoną wydajność nawet przy niższych stanach naładowania.
E-Mobility

Kilka miesięcy temu Tesla poddała swojego średniej wielkości elektrycznego sedana, tak zwany Model 3, licznym ulepszeniom optycznym i technicznym w ramach długo oczekiwanego liftingu liftingu z 2023 r który został opracowany pod kryptonimem "Project Highland". Chociaż najbardziej przystępny cenowo samochód lidera EV został zoptymalizowany pod kątem wydajności podczas codziennych dojazdów do pracy na drogach publicznych, grupa znanych YouTuberów przetestowała teraz granice Tesli Model 3 na światowej sławy torze wyścigowym torze wyścigowym w Niemczech.

Odpowiednie wideo https://www.youtube.com/watch?v=nm-A13cXIeU z jazdy testowej na torze Nürburgring Nordschleife okazuje się być zarówno pouczający, jak i zabawny i można go obejrzeć na popularnym kanale YouTube Mishy Charoudina https://www.youtube.com/@mgcharoudin. Nic dziwnego, że doświadczony kierowca często narzeka na dość słabe hamulce Tesli Model 3 Highland, które szybko się przegrzewały, gdy funkcja rekuperacji zwalniania była wyłączona. Co więcej, standardowe opony Michelin e-Primacy nie zapewniały satysfakcjonującej przyczepności na śliskiej i mokrej nawierzchni toru, czego należy się spodziewać, ponieważ opony te zostały zaprojektowane w celu zminimalizowania oporów toczenia, a tym samym poprawy wydajności i efektywnego zasięgu podczas codziennej jazdy.

Co więcej, nowe amortyzatory Model 3 facelift są dostrojone pod kątem bardziej miękkiej i komfortowej jazdy i nie są tak naprawdę kompatybilne z dużymi prędkościami na zakrętach. Oprócz tych dość spodziewanych skarg, najnowsza Tesla EV otrzymała również pochwały za nowy akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy, który nie przegrzewa się podczas długotrwałego obciążenia i może zapewnić pełną wydajność nawet przy niższym stanie naładowania. Wreszcie, jazda testowa w Highland zawiera również małe machnięcie na nieintuicyjne sterowanie wycieraczkami przedniej szyby, które wymagało nawet pomocy pasażera Kyle'a Connera z "Out of Spec Reviews".. Podsumowując, wideo pokazuje pewne pole do poprawy dla podobno zorientowanego na osiągi modelu Ludicrous najtańszego samochodu elektrycznego Tesli.

Proszę kupić dywaniki WeatherTech dla Modelu 3 sprzed liftingu na Amazon

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 11 > Tesla Model 3 Highland facelift doprowadzony do granic możliwości na jednym z najtrudniejszych torów wyścigowych na świecie
Enrico Frahn, 2023-11- 8 (Update: 2023-11- 8)