Notebookcheck Logo

Pierwsza recenzja jazdy Tesla Model 3 Highland testuje przyspieszenie 0-60 i porównuje hałas w kabinie

Model 3 Highland testuje poziom hałasu w kabinie (zdjęcie: AutoTopNL)
Model 3 Highland testuje poziom hałasu w kabinie (zdjęcie: AutoTopNL)
Pierwszy test jazdy nowo ogłoszonego Tesla Model 3 Highland facelift został opublikowany z komentarzem w języku angielskim. Jazda testuje nowe zawieszenie, fotele, reakcję kierownicy i osiągi 0-60.
E-Mobility

Tesla właśnie ogłosiła Model 3 Highland a pierwsze recenzje wideo oceniają go jako bardziej komfortowy w prowadzeniu i mniej hałaśliwy w środku niż jego poprzednik. Model 3 Highland jest jednak nieco droższy, od 2,4% w Europie do 12% w Chinachgdzie występuje w nowych kolorach Flame Red i Starry Grey.

Tesla nadała Modelowi 3 Highland najbardziej aerodynamiczne nadwozie, jakie kiedykolwiek stworzyła, ze współczynnikiem oporu powietrza poniżej 0,22 Cd, a także usprawniła konstrukcję przednich i tylnych świateł wokół bardziej wydłużonego nadwozia. Zupełnie nowe zawieszenie ma na celu zwiększenie komfortu jazdy, a także lepszą izolację akustyczną.

Jedna z pierwszych jazd testowych Modelu 3 Highland zgadza się z twierdzeniami Tesli o bardziej miękkim zawieszeniu, a także o redukcji hałasu w kabinie, ale zauważa, że hałas jest nadal dość słyszalny, choć lepszy niż w starszym Modelu 3. Potwierdzają jednak, że nowe materiały we wnętrzu są wyższej jakości i "znacznie bardziej miękkie", co poprawia również akustykę nowego systemu audio z maksymalnie 17 głośnikami i dwoma subwooferami.

Chwalą też nowe oświetlenie ambientowe biegnące wzdłuż kabiny i podwójne ekrany wewnętrzne - przedni i tylny - za ich responsywność i cieńsze ramki.

Tester otrzymał wersję 2024 Model 3 Long Range od Tesli, która ma moc 463 KM i przyspiesza od 0 do 62 mil na godzinę w 4,4 sekundy. Prędkość maksymalna z nowymi standardowymi 19-calowymi kołami Nova z cichymi oponami Hankook została jednak zmniejszona z 233 do 201 kilometrów na godzinę.

To dość znaczny spadek prędkości maksymalnej Highlanda z opcją standardowego ogumienia, ale kierowca zdecydował się również na jazdę 0-62 MPH. Nowy Model 3 zdołał go pokonać w 4,6 sekundy na wiejskiej drodze, więc przyspieszenie jest mniej więcej takie, jak reklamowano, a to liczy się do wygodnego mijania.

Następny test jazdy Model 3 Highland odbędzie się w Niemczech na autostradzie, aby można było porównać rzeczywistą prędkość maksymalną i ewentualną poprawę zasięgu.

Pobierz złącze ścienne Tesla 48A z 24-calowym kablem na Amazon

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 09 > Pierwsza recenzja jazdy Tesla Model 3 Highland testuje przyspieszenie 0-60 i porównuje hałas w kabinie
Daniel Zlatev, 2023-09- 2 (Update: 2023-09- 2)