Notebookcheck Logo

Anbernic RG566 potwierdził emulację PS2 i pokazał wydajność w grach Android

Anbernic RG556 w dwóch premierowych kolorach. (Źródło zdjęcia: Anbernic)
Anbernic RG556 w dwóch premierowych kolorach. (Źródło zdjęcia: Anbernic)
RG566 to kolejny handheld do gier firmy Anbernic. Oczekuje się, że Anbernic RG566 będzie mniej więcej tak potężny jak Retroid Pocket 4, ale z większym wyświetlaczem i bardziej ergonomiczną obudową.
Android Gaming Gadget

Anbernic oficjalnie potwierdził istnienie RG556, nadchodzącego handhelda do gier, który jest również większy niż wiele innych, które firma wydała do tej pory. Dla kontekstu, różne szczegóły urządzenia pojawiły się na początku tego miesiąca za pośrednictwem Geekbench i chińskie media społecznościowe. Teraz Anbernic opublikował pierwsze spojrzenie na RG556 na swoim kanale YouTube, który osadziliśmy poniżej.

Do tej pory Anbernic pokazał RG566 w czarnym i półprzezroczystym niebieskim wykończeniu. Jednak przecieki ujawniły, że biała opcja może być również w fazie rozwoju, choć być może z bardziej błyszczącą teksturą niż jej niebieskie i czarne odpowiedniki. Dodatkowo, ten sam film prezentuje zdolność urządzenia do emulowania popularnych gier na PlayStation 2, takich jak God of War II, Half Life i seria Devil May Cry.

Niestety, Anbernic nie udostępnił ustawień konfiguracyjnych dla żadnej z gier, ani nie jest jasne, w jakiej jakości działają gry Android, takie jak Genshin Impact. Niemniej jednak, Geekbench podkreślił, że Anbernic wybrał procesor Unisoc T820 z procesorem graficznym Mali-G57 MP4 GPU, co powinno sprawić, że RG566 będzie konkurencyjny w stosunku do Pocket 4, który Retroid wprowadził na rynek w zeszłym miesiącu. Inne szczegóły RG566 pozostają na razie niepotwierdzone, chociaż wyobrażamy sobie, że Anbernic udostępni wiele specyfikacji urządzenia w nadchodzących dniach.

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 01 > Anbernic RG566 potwierdził emulację PS2 i pokazał wydajność w grach Android
Alex Alderson, 2024-01-27 (Update: 2024-01-27)