Notebookcheck Logo

Tesla tworzy "darmową dla wszystkich" reklamę Supercharger, aby promować łatwy dostęp do CCS, ponieważ wygrywa rządowy wyścig o pieniądze

Tesla kręci reklamę interoperacyjności Supercharger (zdjęcie: Hemmati/X)
Tesla kręci reklamę interoperacyjności Supercharger (zdjęcie: Hemmati/X)
Tesla zdobyła jak dotąd więcej środków publicznych na infrastrukturę ładowania pojazdów elektrycznych niż ktokolwiek inny, ponieważ może budować swoje ładowarki szybciej i taniej. Wymagania dotyczące dotacji rządowych wymagają interoperacyjności, a Tesla podjęła kroki, aby ją zapewnić.
E-Mobility

Tesla przygotowuje się do zwiększenia interoperacyjności i łatwości dostępu do swojej sieci Supercharger dla innych pojazdów elektrycznych. Oprócz usunięcia kroku potrzebnego do ładowania pojazdów innych niż Tesla w wyposażonych w CCS Magic Dock kręci również reklamę pokazującą, jak niezależne od marki stały się jej ładowarki Supercharger.

Osoby postronne przyłapały ekipę filmową agencji Tesla na ustawianiu kilku pojazdów elektrycznych, od Cybertrucka po Forda Mustanga Mach-E, Hummera EV i Mercedesa EQS, na stanowiskach Supercharger. Celem jest prawdopodobnie pokazanie, jak łatwo jest doładować samochód inny niż Tesla za pomocą złącza North American Charging Standard (NACS). Prawie każda większa marka pojazdów elektrycznych przyjęła już standard open-source Tesli, choć większość z nich zacznie umieszczać porty NACS w swoich nowych pojazdach w przyszłym roku.

W międzyczasie Tesla wyposaża swoje stosy doładowań w złącza Magic Dock, które umożliwiają innym pojazdom elektrycznym ładowanie bez konieczności noszenia ze sobą adapterów CCS, ponieważ są one już obecne na stosie. To właśnie tę interoperacyjność Tesla najwyraźniej chce teraz reklamować, podejmując konkretne kroki w celu ułatwienia ładowania innych pojazdów elektrycznych.

Na przykład niedawna aktualizacja sekcji ładowania w aplikacji Tesla stwierdza, że każdy, kto zbliża się do Supercharger z zainstalowanym Magic Dock, będzie mógł podłączyć i naładować, po prostu naciskając przycisk uchwytu przez dwie sekundy.

Obecnie uwierzytelnianie musi odbywać się za pośrednictwem aplikacji i dopiero wtedy kierowca pojazdu elektrycznego spoza Tesli może wcisnąć i zwolnić adapter CCS, aby naładować swój pojazd. Powód, dla którego Tesla wprowadza te zmiany i zamierza je teraz reklamować, może mieć coś wspólnego z miliardami środków publicznych dostępnych na rozbudowę sieci Supercharger.

Zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Europie, publiczne pieniądze na infrastrukturę ładowania pojazdów elektrycznych wiążą się z pewnymi ograniczeniami. Wymagania obejmują zarówno interoperacyjność z samochodami innymi niż Tesla, jak i gwarancje dywersyfikacji metod płatności. Jest to powód, dla którego Tesla zaczęła instalować adaptery Magic Dock CCS, a także wprowadziła Apple Pay do swoich nowych doładowań V4 Superchargers.

W końcu ostatnie badanie wykazało, że Tesla wygrała https://www.eenews.net/articles/tesla-masters-a-new-realm-federal-ev-infrastructure-dollars więcej kontraktów z rządowego ogólnokrajowego funduszu infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych niż ktokolwiek inny niż ktokolwiek inny. Nie jest to zaskakujące, biorąc pod uwagę, że Tesla może budować Superchargery znacznie szybciej, a przede wszystkim do 70% taniej taniej niż inni.

Proszę kupić złącze ścienne Tesla Gen 2 80A z kablem 24' na Amazon

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 02 > Tesla tworzy "darmową dla wszystkich" reklamę Supercharger, aby promować łatwy dostęp do CCS, ponieważ wygrywa rządowy wyścig o pieniądze
Daniel Zlatev, 2024-02-26 (Update: 2024-02-26)