Notebookcheck Logo

Prototyp Porsche Taycan rzuca wyzwanie Tesli Model S z zasięgiem 465 mil w teście hipermilowym

Prototyp Porsche Taycan widziany na torze Nürburgring (źródło zdjęcia: Porsche)
Prototyp Porsche Taycan widziany na torze Nürburgring (źródło zdjęcia: Porsche)
Zmodernizowany prototyp Porsche Taycan z 2025 roku osiągnął niesamowity zasięg 465 mil (~750 km) w nowym teście hipermilowym przeprowadzonym przez kanał YouTube Out Of Spec Reviews. Test został przeprowadzony w stosunkowo praktycznych warunkach, z czterema pasażerami na pokładzie i jazdą z prędkością około 50 mil na godzinę (~80 km / h) na autostradach wokół Los Angeles.
E-Mobility Review Snippet

Szczegóły dotyczące zmodernizowanego Porsche Taycan 2025 nie zostały jeszcze ujawnione, ale w teście hipermilowym przeprowadzonym przez kanał YouTube Out Of Spec Reviews, udało mu się osiągnąć niezwykle imponujące 465 mil (~750 km). Prędkość podczas testu była utrzymywana na stałym poziomie 50 mph (~80 kmph), co dało wynik 4,8 mil/kWh.

Aby zasymulować nieco realistyczne warunki jazdy, na pokładzie znajdowały się cztery osoby, a klimatyzacja była utrzymywana w trybie ECO w temperaturze 71° F (21,5° C). Samochód, który miał na liczniku 19 300 mil, był w trybie Range z obniżonym zawieszeniem. Podczas prawie 10-godzinnej jazdy drogą ekspresową na obrzeżach Los Angeles wystąpiły również przelotne opady deszczu. Kyle, który sfilmował test, nie ujawnił szczegółowych specyfikacji technicznych użytego modelu, poza stwierdzeniem, że miał on "dużą baterię [prawdopodobnie 100 kWh, jak w nowym Macanie], napęd na tylne koła i koła Aero"

Prototyp Porsche Taycan niszczy czas Tesli Model S Plaid na torze Nürburgring (źródło zdjęcia: Porsche)
Prototyp Porsche Taycan niszczy czas Tesli Model S Plaid na torze Nürburgring (źródło zdjęcia: Porsche)
Ładowanie prototypu Porsche Taycan 2025 przed testami (źródło zdjęcia: Out Of Spec Reviews)
Ładowanie prototypu Porsche Taycan 2025 przed testami (źródło zdjęcia: Out Of Spec Reviews)

Aby naprawdę docenić tę wydajność, możemy porównać ją z testami zasięgu przeprowadzonymi przez InsideEVpamiętając, że testy te zostały przeprowadzone przy prędkości 70 mph (~112 kmph) zamiast 50 mph.

Pod względem zasięgu prototyp Taycan został pokonany tylko przez model 2022 Lucid Air Dream Edition Range, który pokonał 500 mil. Zdecydowanie wyprzedza Mercedesa EQS 450+ z 2022 r. (395 mil) i BMW iX xDrive50 z 2022 r. BMW iX xDrive50 pummels the Tesla Model X in a real-world range test (345 mil), a także Teslę Model S Plaid z 2021 r. z kołami Arachnid 21" (300 mil) i Teslę Model 3 AWD z 2021 r. 2024 Tesla Model 3 Performance caught testing in San Francisco (310 mil). Pokonuje nawet Porsche Taycan RWD 93 kWh Battery z 2023 r. (z aktualizacją oprogramowania), które osiągnęło 305 mil.

Jeśli chodzi o średnią wydajność, Taycan 2025 z 4,8 mil/kWh wyprzedza wszystkie inne modele w tych testach, a 2022 Lucid Air Dream Edition Range zbliża się do 4,3 mil/kWh. Nie trzeba dodawać, że przeprowadzono kilka ekstremalnych testów hipermilowych Tesli Model S 100D i Modelu 3, które osiągnęły oszałamiające 700 mil (~1126 km), ale warunki - 23,6 mph (38 km / h) na zamkniętym torze testowym, bez klimatyzacji, zamkniętych okien, bez pasażerów - trudno uznać za "rzeczywiste" lub praktyczne.

Taycan, który dopiero zostanie wprowadzony na rynek w 2025 r., również niedawno

zrobił wiadomości za zdemolowanie czasu Tesli Model S Plaid na legendarnym torze Nürburgring Nordschleife o zdumiewające 18 sekund, osiągając czas okrążenia wynoszący zaledwie 7:07,55. Jest jednak prawdopodobne, że ten wariant miał inne specyfikacje niż ten użyty w teście hipermilowym.

Proszę kupić tę kamerę samochodową Full HD z noktowizorem i tę ładowarkę samochodową kompatybilną z MagSafe na Amazon.

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 02 > Prototyp Porsche Taycan rzuca wyzwanie Tesli Model S z zasięgiem 465 mil w teście hipermilowym
Vishal Bhardwaj, 2024-02- 6 (Update: 2024-02- 6)