Notebookcheck Logo

Pierwsza stacja doładowująca Tesla V4 Supercharger z obowiązkowymi terminalami do płatności kartą otrzymuje podgląd

Doładowanie Tesla V4 z terminalem do płatności kartą (zdjęcie: Tesla Club Austria)
Doładowanie Tesla V4 z terminalem do płatności kartą (zdjęcie: Tesla Club Austria)
Tesla właśnie dodała kolejną zaletę doładowania V4 do dłuższego kabla ładującego i bardziej ergonomicznego rozmieszczenia na parkingu. Po drażnieniu stosu V4 z czymś, co wyglądało jak wycięcie ekranu płatności i terminal płatności kartą, teraz te Superchargers są instalowane na stacji w Austrii.
E-Mobility

Po tym, jak w weekend Tesla zademonstrowała swoje pierwsze stacje V4 Supercharger z czymś, co wyglądało jak terminale do płatności kartą w weekend, Tesla zainstalowała je teraz z ekranami płatniczymi w Austrii. Najnowsza stacja V4 Supercharger w Europie będzie zlokalizowana w Grazu, a zainstalowane do tej pory stosy mają terminale do płatności kartą z logo Tesli, które pojawiły się wcześniej na wystawie w Wielkiej Brytanii.

Nie trzeba dodawać, że najprawdopodobniej ma to na celu spełnienie lokalnych europejskich zasad i przepisów, które sprzeciwiają się pozbawianiu użytkowników metod płatności. Jak stwierdzono w komentarzach do propozycji finansowania publicznych ładowarek w Wielkiej Brytanii, istnieje potrzeba "usunięcia nacisku niektórych firm na używanie [tylko] aplikacji i kart RFID".

W Stanach Zjednoczonych, Tesla wycofała się z finansowanej przez stan Kalifornia "Niestety, ze względu na niepotrzebnie uciążliwe wymagania dotyczące infrastruktury płatniczej, nie jesteśmy w stanie wykorzystać tej nagrody" - ogłosiła wówczas Tesla.

Podczas gdy w Stanach Zjednoczonych może jeździć na łyżwach bez dostarczania płatnych ekranów na swoich Superchargers, ponieważ dotowana przez federalna sieć ładowania pojazdów elektrycznych, która jest obecnie budowana która jest obecnie budowana, nie wymaga ich, w Europie warunki wydają się inne. UE niedawno przyjęła własny plan publicznej infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych który nakłada obowiązek posiadania ładowarek o mocy 400 kW co około 40 mil do 2026 r., z perspektywą, że w 2028 r. będą one miały moc 600 kW.

Propozycja nakazuje również wybór metod płatności dla wygody klientów, ponieważ nie tylko kierowcy Tesli będą tam ładować. Użytkownicy muszą mieć możliwość płacenia kartami lub urządzeniami zbliżeniowymi, a aktualne ceny muszą być widoczne na ekranie terminala przez cały czas. Wydaje się, że z dużymi funduszami publicznymi wiążą się duże wymagania, przynajmniej w Europie.

Złącze ścienne Tesla 48A z 24-calowym kablem można kupić na Amazon

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 07 > Pierwsza stacja doładowująca Tesla V4 Supercharger z obowiązkowymi terminalami do płatności kartą otrzymuje podgląd
Daniel Zlatev, 2023-07-18 (Update: 2023-07-18)