Notebookcheck Logo

Gogoro CrossOver debiutuje jako elektryczny "dwukołowy SUV" o zasięgu ponad 90 mil, osiągach w terenie i absurdalnej praktyczności

Gogoro przedstawia CrossOver jako hulajnogę elektryczną zoptymalizowaną pod kątem praktyczności. (Źródło zdjęcia: Gogoro - edytowane)
Gogoro przedstawia CrossOver jako hulajnogę elektryczną zoptymalizowaną pod kątem praktyczności. (Źródło zdjęcia: Gogoro - edytowane)
Gogoro reklamuje CrossOver jako pierwszy dwukołowy SUV, dzięki szerokiemu zakresowi zastosowań i wysoce konfigurowalnemu systemowi przechowywania. Posiada łącznie 26 punktów mocowania i dzielone siedzenie, które składa się, aby stać się oparciem i odsłonić wbudowany bagażnik.
E-Mobility Launch

Chociaż skutery i motorowery nie są może tak efektowne, często brakuje im stylu i osiągów prawdziwych motocykli https://www.notebookcheck.net/BMW-starts-production-of-quirky-CE-02-electric-moped-with-up-to-11-kW-motor-and-90-km-of-range-in-India.759421.0.htmlto jednak jest coś do powiedzenia na temat stopnia komfortu, praktyczności i łatwości użytkowania, które zapewniają. Wprowadzając na rynek CrossOver, Gogoro wydaje się celować bezpośrednio w ten czynnik praktyczności i zwiększać go do 11.

Gogoro CrossOver jest wprowadzany na rynek w dwóch wariantach: CrossOver i CrossOver S, zapewniających odpowiednio 7,0 kW (9,4 KM) i 7,6 kW (10,2 KM) - mniej więcej taką samą lub nieco lepszą wydajność w porównaniu do przeciętnego skutera o pojemności 125 cm3. Podczas gdy osiągi CrossOvera nie są niczym szczególnym, z maksymalną prędkością od około 60 km/h (37,3 mph) do 70 km/h (43,5 mph), wszechstronność i przemyślana reszta pakietu sprawiają, że jest to intrygujący e-hulajnoga.

Gogoro twierdzi, że wzmocniło i specjalnie zaprojektowało podwozie i zawieszenie do użytku w terenie i praktyczności. Chociaż deklarowany prześwit wynoszący 14,2 cm (5,59 cala) nie jest aż tak duży - tylko 11 mm więcej niż w przypadku Hondy PCX125 2023, która zdecydowanie nie jest SUV-em, mimo że jest to jak dotąd najwyższa wersja Gogoro - zapewnia zasięg 150 km (93,2 mil) przy umiarkowanej prędkości 30 km/h (18,6 mph).

Oprócz wydajnego układu napędowego i akumulatora, Gogoro CrossOver posiada bardzo konfigurowalny system bagażowy, który wykorzystuje stalowe ramy otaczające tylną część skutera. Wraz z rurowymi ramami, CrossOver posiada osprzęt montażowy umieszczony na zabawnym reflektorze LED oraz mały bagażnik pod wyjmowanym, dzielonym siedzeniem pasażera. W sumie system ten zapewnia kierowcom łącznie 26 punktów mocowania do załadowania ładunku, dopóki nie staną się niebiescy na twarzy.

Kup uchwyt na telefon Lamicall Bike na Amazon

Gogoro CrossOver ma dużą przestrzeń ładunkową i katalog akcesoriów, które dodatkowo zwiększają jego możliwości. (Źródło zdjęcia: Gogoro - edytowane)
Gogoro CrossOver ma dużą przestrzeń ładunkową i katalog akcesoriów, które dodatkowo zwiększają jego możliwości. (Źródło zdjęcia: Gogoro - edytowane)
Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 10 > Gogoro CrossOver debiutuje jako elektryczny "dwukołowy SUV" o zasięgu ponad 90 mil, osiągach w terenie i absurdalnej praktyczności
Julian van der Merwe, 2023-10-29 (Update: 2023-10-29)