Notebookcheck Logo

Elektryczny scrambler RGNT x Crooked E-Type łączy nowoczesną technologię i klasyczny wygląd w limitowanej produkcji niestandardowej

Elektryczny napęd oznacza, że można zaparkować E-Type'a w salonie, nie martwiąc się o wycieki oleju lub szkodliwe opary. (Źródło zdjęcia: RGNT Motorcycles)
Elektryczny napęd oznacza, że można zaparkować E-Type'a w salonie, nie martwiąc się o wycieki oleju lub szkodliwe opary. (Źródło zdjęcia: RGNT Motorcycles)
RGNT Motorcycles i Crooked Customs ujawniły agresywny, niestandardowy, w pełni elektryczny projekt scramblera o nazwie E-Type, który emanuje klasyczną energią scramblera. E-Type to RGNT No.1 Scrambler SE, który został pocięty, podniesiony i zreorganizowany, aby wyglądał znacznie bardziej wytrzymale, zachowując jednocześnie praktyczny zasięg i osiągi oryginału.
E-Mobility Launch

RGNT Motorcycles i Crooked Motorcycles ogłosiły na stronie współpracę w wyniku której powstał scrambler E-Type, który wnosi przystojny, wytrzymały wygląd do praktycznego motocykla elektrycznego platformę. Celem projektu było nadanie modelowi RGNT No.1 Scrambler SE prostego, klasycznego języka projektowania.

Dążąc do uproszczenia wyglądu motocykla, Crooked Motorcycles przeprojektował tylną część RGNT No.1 Scrambler SE, aby ukryć większość elektroniki, jednocześnie znacznie skracając siedzenie. Pozostawiło to projektantom Crooked otwarty trójkąt w ramie pomocniczej, który jest tak kultowy w retro scramblerach. W wyniku przeprojektowania tylny koniec motocykla został również podniesiony o 30 mm (1,18").

Crooked zastąpił pokaźną oryginalną deskę rozdzielczą w stylu tabletu minimalistycznym pojedynczym pokrętłem. Podobnie, reflektor, kierunkowskazy i światło hamowania zostały zastąpione bardziej dyskretnymi, jaśniejszymi jednostkami. Zawieszenie również zostało przerobione, z nowymi sprężynami YSS, które oferują bardziej progresywną reakcję, a koła zostały wyposażone w agresywne opony Continental TKC-80, aby dopełnić wygląd. Chromowane wykończenia i felgi również nie umknęły uwadze Crooked'a, wszystkie zostały przyciemnione, aby zmniejszyć wizualną wagę. Końcowym rezultatem niestandardowego projektu jest motocykl, który wygląda na lżejszy, bardziej kompaktowy i gotowy do akcji.

Wisienką na torcie jest fakt, że wszystkie modyfikacje zostały wykonane w programie CAD, dzięki czemu są łatwe do odtworzenia, więc konstrukcja trafi do produkcji seryjnej w warsztacie Crooked Motorcycles w Bawarii w Niemczech. Ponieważ układ napędowy elektroniki pozostał nietknięty, oczekuje się, że elektryczny scrambler RGNT x Crooked E-Type będzie miał taką samą prędkość maksymalną 120 km/h (~75 mph), zasięg 148 km (~92 mil) i moc szczytową 21 kW (28,1 KM), jak standardowy RGNT No.1 Scrambler SE.

Kup uchwyt RUIGPRO 360° na kierownicę motocykla i roweru na Amazon.

Przeprojektowana deska rozdzielcza jest wierna minimalistycznemu etosowi, który Crooked próbował wprowadzić do E-Type. (Źródło zdjęcia: RGNT Motorcycles)
Przeprojektowana deska rozdzielcza jest wierna minimalistycznemu etosowi, który Crooked próbował wprowadzić do E-Type. (Źródło zdjęcia: RGNT Motorcycles)
Niestandardowy elektryczny scrambler E-Type ma również obowiązkowe usunięcie lusterek, które jest tak wszechobecne w konstrukcjach scramblerów. (Źródło zdjęcia: RGNT Motorcycles)
Niestandardowy elektryczny scrambler E-Type ma również obowiązkowe usunięcie lusterek, które jest tak wszechobecne w konstrukcjach scramblerów. (Źródło zdjęcia: RGNT Motorcycles)
Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 05 > Elektryczny scrambler RGNT x Crooked E-Type łączy nowoczesną technologię i klasyczny wygląd w limitowanej produkcji niestandardowej
Julian van der Merwe, 2023-05-26 (Update: 2023-05-26)