Notebookcheck Logo

Dyrektor generalny Forda potępia Teslę Cybertruck jako "ciężarówkę dla ludzi z Doliny Krzemowej", mówiąc, że F-150 Lightning jest dla "ludzi, którzy wykonują prawdziwą pracę"

Dyrektor generalny Forda postrzega Cybertruck bardziej jako symbol statusu niż pojazd stworzony do prawdziwej pracy. (Źródło obrazu: Ford / Farzad Mesbahi na YouTube - edytowane)
Dyrektor generalny Forda postrzega Cybertruck bardziej jako symbol statusu niż pojazd stworzony do prawdziwej pracy. (Źródło obrazu: Ford / Farzad Mesbahi na YouTube - edytowane)
Pomimo niedawnego osiągnięcia porozumienia z Teslą w sprawie włączenia sprzętu do ładowania NACS, dyrektor generalny Forda, Jim Farley, miał kilka niecenzuralnych słów na temat Cybertrucka, odrzucając jego rentowność jako konkurencję dla F-150 Lightning jako ciężarówki roboczej. Według prezesa Forda oba pojazdy są skierowane do różnych segmentów rynku, a Cybertruck jest bardziej symbolem statusu technologicznego niż czymkolwiek innym.
E-Mobility Launch Business

Zaledwie kilka tygodni po tym, jak dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, ogłosił na Twitterze, że Ford przejdzie na sprzęt do ładowania NACS firmy Tesla dyrektor generalny Forda, Jim Farley, zestrzelił rentowność Tesla's Cybertruck jako konkurencji dla Forda F0150 Lightning. Przemawiając w wywiadzie dla CNBC, Farley powiedział, że nie postrzega Cybertrucka jako zagrożenia dla F-150 Lightning, ponieważ oba pojazdy przemawiają do różnych nabywców.

W rzeczywistości Ameryka kocha słabszych - a my jesteśmy liderem na rynku samochodów ciężarowych i dostawczych z napędem elektrycznym i znamy tych klientów lepiej niż ktokolwiek inny. A jeśli chce zaprojektować Cybertruck dla ludzi z Doliny Krzemowej, w porządku. To jak fajny, wysokiej klasy produkt zaparkowany przed hotelem. Ale ja nie robię takich ciężarówek. Robię ciężarówki dla prawdziwych ludzi, którzy wykonują prawdziwą pracę, a to jest inny rodzaj ciężarówki". - Jim Farley, dyrektor generalny Ford Motor Company, za pośrednictwem CNBC

Farley twierdzi również, że nie było wahań przy rozważaniu partnerstwa z Teslą, które wprowadziłoby sprzęt do ładowania NACS do przyszłych projektów pojazdów elektrycznych Forda, stwierdzając, że istnieje wyraźna korzyść dla konsumenta. Od kwietnia 2023 r. Ford dostarczył około 20 000 całkowicie elektrycznych pickupów F-150 Lightning do klientów w USA, a firma zamierza produkować dwa miliony pojazdów elektrycznych rocznie do 2026 roku.

Ostatecznie słowa Farleya mogą mieć w sobie trochę prawdy. Podczas gdy Cybertruck z pewnością ma potencjał, aby wykonać pewną pracę, Tesla dołożyła wszelkich starań, aby promować swój elektryczny pickup w oparciu o kontrowersyjny, minimalistyczny design, a nie jego praktyczność a nie na jego praktyczności.

Podczas gdy wnętrze F-150 Lightning jest pełne przycisków i funkcjonalnych elementów sterujących, Cybertruck jest jałowyz jednym centralnym ekranem informacyjno-rozrywkowym odpowiedzialnym za praktycznie wszystkie funkcje pojazdu. Ford oferuje również bogactwo praktycznych opcjonalnych dodatków do swojego F-150 Lightning, a jeśli chodzi o F-150, istnieje więcej niż odrobina lojalności wobec marki - coś, czego Tesli bardzo brakuje według ostatnich ankiet. Bitwa na elektryczne pickupy może rozegrać się nieoczekiwanie, jeśli 1,8 miliona zamówień Tesli w przedsprzedaży są cokolwiek warte.

Kup ładowarkę samochodową Anker 323 52,2 W USB Type-C na Amazon.

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 06 > Dyrektor generalny Forda potępia Teslę Cybertruck jako "ciężarówkę dla ludzi z Doliny Krzemowej", mówiąc, że F-150 Lightning jest dla "ludzi, którzy wykonują prawdziwą pracę"
Julian van der Merwe, 2023-06-22 (Update: 2023-06-22)